محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۴ فروردين

Apple یکی از معدود تولیدکنندگان تلفن‌های همراه بوده است که از ابتدا اقدام به تولید پردازنده‌ی محصولات خود نموده بود. حال این شرکت قصد دارد پا را فراتر گذاشته و اقدام به توسعه و تولید پردازنده‌ی گرافیکی خود نماید.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۴ فروردين

هرگاه تولیدکنندگان نام‌آشنایی چون سونی، سامسونگ، ال‌جی و موتورولا دست به اختراعی هرچند کوچک بزنند مورد توجه قرار می‌گیرند و نامشان در صدر اخبار خواهد درخشید. اما اگر شرکت مشابه و گمنامی چنین اقدامی‌ کند و خبر از تولید محصولی جدید دهد، آن‌ طور که باید دیده نمی‌شود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۱ فروردين

ابزاری که پرچم‌دار جدید شرکت Samsung را به رایانه‌ای رومیزی تبدیل می‌کند، با قیمتی ۱۴۹.۹۹ دلاری عرضه خواهد شد. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی این شرکت، DeX قرار است در اواخر ماه آوریل وارد بازار گردد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۹ فروردين

Intel می‌گوید اگر چیپ‌های به تأخیر افتاده‌ی 10 نانومتری Cannon Lake این شرکت آماده گردد، به طور کامل یک نسل از محصولات رقبایی چون Samsung و TMSC جلوتر خواهد بود. این امر از طریق استفاده از تکنولوژی hyper scaling که میزان ترانزیستور به مراتب بیشتری در همان جای اندک قرار می‌دهد، صورت می‌گیرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ اسفند

در نهایت Intel به طور مستقل در حال ساخت درایوهایی بر اساس تکنولوژی ذخیره‌سازی سه‌بعدی فوق‌سریع خود می‌باشد. هرچند باید خاطر نشان کرد که این محصول برای کاربران عادی نمی‌باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ اسفند

Qualcomm اعلام کرده است از این به بعد برند Snapdragon را تنها برای بهترین پردازنده‌های تولیدی این شرکت به کار می‌برد. در حالی که پردازنده‌های سری 200 تحت عنوان جدید Qualcomm Mobile نامیده خواهند شد. این عمل در جهت تفکیک ارزشی و کیفی انجام می‌گیرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مریم طاهری۱:۱ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ اسفند

پلی استیشن 3 دوست بسیاری از ما در نسل هفتم بازی های ویدیویی و سال های نه چندان دور بود. شاید همین حالا هم حتی بخواهید سری به آن بزنید و تجربه های ارزشمند قدیمی را دوباره امتحان کنید. اما باید کم کم آماده خداحافظی شویم.

ادامه مطلب