محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۱ اسفند

نخستین پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای MediaTek که در سال گذشته با نام‌های Helio X20 و X25 عرضه شد، چندان نتوانستند بازار گوشی‌های هوشمند را تحت تأثیر خود قرار دهند. اما این شرکت به این راحتی نمی‌خواهد رقابت را واگذار کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۱ اسفند

کمپانی Kingston گزارش داد، تا چند روز آینده عرضه ی فلش مموری DataTraveler Ultimate GT با میزان ظرفیت 2 ترابایت به بازار فروش عرضه خواهد شد. برای اولین بار این فلش مموری در ژانویه ی 2017 در نمایشگاه CES 2017 به معرض دید عموم گذاشته شد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۰ اسفند

کمپانی Apple طی بیانیه ای رسمی قوانین جدیدی را در مورد تعمیر گوشی های همراه این شرکت در مراکز غیر رسمی و غیر مجاز و مغازه های فروش موبایل وضع کرده است. در نتیجه از صاحبان گجت های این شرکت درخواست کرد تا محصولات معیوب را تنها به نمایندگی مجاز این کمپانی برای تعمیر تحویل دهند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۹ اسفند

مهندسان کمپانی آمریکایی Intel، در حال آماده سازی نسل 8 پردازنده های توسعه داده شده بر اساس فناوری 14 نانومتری هستند. بنا به گزارش نمایندگان این کمپانی چیپ ست های سری Coffee Lake در سال جاری در قفسه ی فروشگاه ها عرضه خواهند شد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۸ اسفند

بر اساس اخبار منتشر شده ، پردازنده ی AMD Ryzen 7 در تاریخ 2 مارس به بازار عرضه خواهد شد. به گفته ی کارشناسان، عرضه ی سه نسخه از این پردازنده ها و قیمت گذاری مقرون به صرفه ی این محصول احتمالا به طور قابل توجهی شرایط اینتل را در بازار متزلزل خواهد کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۷ اسفند

به تازگی Razer پاوربانکی با ظرفیت ۱۲۸۰۰ میلی‌آمپری معرفی کرده است که برای لپ‌تاپ‌ها طراحی شده است. اگر در سفر باشید و دسترسی به برق ممکن نباشد، با این باتری می‌توانید تا حدود ۱۵ ساعت به ظرفیت کاری لپ‌تاپ خود اضافه کنید. این اندازه می‌تواند کافی به نظر برسد.

ادامه مطلب