محبوب ترین ها
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳ اسفند

NVIDIA قصد دارد کارت گرافیکی جدید خود به نام GeForce GTX 1080 Ti را به بازار عرضه کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده از منبع Nordic Hardware به دست آمده است. در پایان فوریه ی جاری قرار است انجمن GDC 2017 برگزار شود و در خلال این رویداد، متخصصین NVIDIA سعی دارند تا از این پروژه ی جدید خود یعنی کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti رونمایی کنند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ بهمن

با تمام مشکلات مجوزی و حقوق مالکیتی که از سوی چیپ‌سازانی چون Qualcomm برای تولیدکنندگان گجت‌های هوشمند پیش آمده، به نظر راه بهتری جزء ساخت پردازنده برای شرکت‌های تولیدکننده‌ی گجت‌های هوشمند باقی نمانده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ بهمن

کمپانی GoPro اعلام کرد تا در آینده ای نزدیک، نسل جدیدی از دوربین های حرفه ای Hero 6 را عرضه خواهد کرد. این کمپانی زمانی عرضه محصول جدید خود را اعلام کرده است که در آستانه ی ورشکستگی قرار گرفته است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ بهمن

اگر به دنبال دوربینی فوق‌العاده با قابلیت تعویض لنز می‌باشید، پیشنهاد می‌کنیم سری به محصولات شرکت‌هایی چون Canon و Sony بیندازید. اما اگر در حال حاضر در کار عکاسی هستید و تنها محصولی خاص می‌خواهید، بنابراین بایستی با محصول جدید M10 شرکت Leica که قیمت بالایی نیز دارد، آشنا شوید.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ بهمن

امروز در Samsung Forum طیف وسیعی از تلویزیون جدید این کمپانی با تکنولوژی QLED و سیستم های صوتی به نمایش گذاشته شد. نماینده رسمی این کمپانی در مورد مزایای فناوری های جدید برای طرفداران محصولات سامسونگ توضیحاتی را ارائه داده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ بهمن

دسترسی به مجوزهای ثبت‌شده‌ی شرکت‌ها می‌تواند جالب توجه باشد. از این جهت که می‌توان به سمت و سو و اهداف شرکت‌ها در تولید محصولات دسترسی پیدا کرد. حتی ممکن است ایده‌های شرکت‌ها که هیچ‌گاه به واقعیت تبدیل نشده‌اند، دسترسی پیدا کرد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند