محبوب ترین ها
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۱ دي

به گزارشی از Appleinsider، کمپانی Apple در آغاز سال جاری 3 تبلت جدید خود را رونمایی خواهد کرد. بر اساس استدلال تحلیلگر مینگ چی کو که به ندرت در مورد پیش بینی فناوری های اپل اشتباه کرده است، مدل جدید تبلت Apple با صفحه نمایش مورب 10-10.5 اینچی با قابی بسیار نازک در اطراف صفحه نمایش خواهد بود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۰ دي

این روزها گوشی‌های هوشمند به طرز حیرت‌انگیزی قادر به فیلم‌برداری بسیار با کیفیت می‌باشند، اما در نهایت لنزها و حسگرهای داخل این گوشی‌ها، کوچکتر از آن هستند که تصاویری با اِفکت عمق میدان بالا ثبت نمایند. حال شرکت Beastgrip درصدد عرضه‌ی آداپتور Depth of Field برآمده است. این آداپتورها امکان استفاده از لنزهای SLR را روی موبایل‌های هوشمند میسر می‌سازد که با نتایج چشمگیری همراه است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۰ دي

کمپانی Aivia در نمایشگاه بین المللی CES 2017 در لاس وگاس با ارائه محصول جدیدش در زمینه تکنولوژی توجه بازدیدکنندگان را جلب کرده است. محصول جدید این کمپانی یک ساب ووفر قابل حمل با صفحه نمایش لمسی و مجهز به پردازنده می باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۰ دي

در شبکه مجازی اخباری در مورد طراحی منحصر به فرد ابزار جدید کمپانی Beastgrip به چشم می خورد. با توجه به این خبر توسعه دهندگان این کمپانی موفق به طراحی یک لنز هوشمند برای گوشی همراه شده اند. به لطف استفاده از این محصول جدید، می توان عکس و ویدئو های با کیفیت تری را ثبت کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ دي

همانطور که می‌دانید، اکتبر گذشته Microsoft از کامپیوتر همه کاره‌ی Surface Studio و به طور همزمان در همان هفته شرکت Apple نیز از MacBook Pros رونمایی کردند. کامپیوترهای Surface قابلیت استفاده از نمایشگر را در حالت خوابیده داشته تا آن را به یک محیط عالی برای طراحان و نقاشان جهت خلق هنرشان تبدیل نماید. حال شرکت Dell نیز همین ایده را در پیش گرفته و چنین قابلیتی را با نمایشگر جدید در محصولی مشابه با Surface، با نام Canvas به کاربران ارائه داده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ دي

Misfit یک سازنده‌ی کم قدرت پوشیدنی‌های جواهرگونه است که سال پیش توسط Fossil Group خریداری شد و به تازگی از اولین ساعت هوشمند با صفحه‌نمایش لمسی جدیدش موسوم به Vapor پرده‌برداری کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ دي

در نمایشگاه بین المللی لوازم الکترونیکی در ایالات متحده از اولین هواپیماهای بدون سرنشین در جهان که وظایف یک جارو برقی را انجام می دهد، رونمایی شد. طراحی این پهپاد به گونه ای است که برای انجام کارهایی به صورت کاملا مستقل برنامه ریزی شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ دي

یکی از استارتاپ های فرانسوی پروژه خود را تحت نام Energysquare به نمایشگاه بین المللی CES 2017 در لاس وگاس آورده است تا تکنولوژی جدید شارژر های بی سیم را در ابعاد کوچک به بازدیدکنندگان نشان دهد. به گفته توسعه دهندگان، این دستگاه می تواند تمامی گجت هایی که از شارژ بیسیم پشتیبانی می کنند را شارژ نماید.

ادامه مطلب