محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

Qualcomm تاکنون ۱ میلیارد چیپ برای دستگاه‌های اینترنت اشیاء تولید کرده و با این رقم تولید، وسائل بیشتری را هر روزه هوشمند کرده است. Qualcomm این خبر را در نمایشگاه CES بیان کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

Intel محصولات رومیزی خود را فراموش نکرده است. تنها چند ماه پس از معرفی هفتمین نسل از پردازنده‌های خود برای دستگاه‌های قابل حمل و لپ‌تاپ‌ها، این غول سازنده‌ی چیپ قصد دارد سری جدید محصولات خود را برای رایانه‌های قدرتمندتر رونمایی کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

هنگامی‌که LG اعلام کرد تلاش‌های فراوانی را در ساخت ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی انجام داده، شوخی نکرده است. چراکه این شرکت الکترونیک بزرگ، در حال به صف کردن ربات‌های خود در نمایشگاه CES سال جاری است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

سرانجام Docks شانس خود را برای درخشش پس از تمام پورت‌های Apple در MacBookهای جدید و Thunderbolt‌‌ها به دست آورد. جای بسی شادمانی است که در حال حاضر، چرخ‌های سرمایه‌داری برای برآوردن نیازهای ساخت پورت‌ها نیز می‌چرخد. به عنوان مثال، اکنون سه درگاه Thunderblot OWC وجود دارد که به Line Dock در Indiegogo مشهور است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

شرکت Lenovo امروز از به‌روزرسانی سریِ لپ‌تاپ‌های ThinkPad در سال ۲۰۱۷ خبر داد. این به‌روزرسانی عبارت است از پردازنده‌های جدیدتر، ویژگی‌های احراز هویت بیشتر و ارتقاء ترک‌پدهایی که در مدل قبلی نقطه ضعف فراوان داشته است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

به گزارش DigiTimes شرکت Foxconn که به عنوان یکی از تولیدکنندگان iPhone و دیگر دستگاه های الکترونیکی بزرگ در تایوان شناخته می شود، در حال بررسی برنامه‌ی جدیدی است که از سه مرحله تشکیل شده و طی آن اتومامیک کردن شرکت‌ها و فرآیند تولید با نرم‌افزار و بخش‌های رباتیک داخلی، مد نظر قرار دارد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ دي

کمپانی چینی لنوو در نمایشگاه CES 2017 از دو مانیتور جدید خود به نام های ThinkVision P27h و P24h مجهز به پورت USB Type C رونمایی کرد. به گفته مدیر این کمپانی، این دو محصول در تاریخ 5 ژانویه در نمایشگاه CES 2017 در لاس وگاس برای عرضه به عموم ارائه خواهد شد.

ادامه مطلب