محبوب ترین ها
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ آذر

ماکسیم آورین دانشجوی سال دوم دانشگاه ITMO سنت پترزبورگ، با ساخت برنامه ای به جستجوی حیوانات گم شده در وب کمک کرده است. به گفته وی استفاده از این برنامه بسیار ساده است و افراد می توانند حیوانات گم شده خود را در آن جستجو کنند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ آذر

کمپانی تولیدکننده‌ی Karma Grip اعلام داشته است که این محصول در سایت GoPro.com با قیمت ۲۹۹ دلار در دسترس می‌باشد. این محصول سابقا با محصول پهپاد Karma به مشتری عرضه می‌شد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ آذر

نشریه بلومبرگ، روز دوشنبه طی خبری منتشر کرد که برای اولین بار در آفریقا، تلفن هوشمند تولید شده است. کمپانی Onyx Connect در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی، کارخانه ای را برای تولید گوشی های اندروید تاسیس کرده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ آذر

هنگامی که Leap Motion در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد، به نظر می‌رسید که تکنولوژی باشد که به دنبال پلتفرم می‌گردد. این استارتاپ موفق شده بود که تکنولوژی حرکت‌شناسی بسیار عالی را به عنوان رابط کاربری رایانه‌های دو بعدی ارائه نماید.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ آذر

Microsoft ممکن است یکی از چند غول بزرگ تکنولوژی مصرف‌کننده‌ی دنیا باشد که اسپیکر صوتی هوشمند ندارد، اما این بدان معنا نیست که این شرکت دست روی دست گذاشته تا بازار را به رقیبانش واگذار کند. بر اساس گزارشات جدید، Windows 10 به زودی قابلیت Home Hub را دریافت خواهد کرد که می‌تواند با استفاده از نفوذ رایانه‌های شخصی، به رقابت با دو پلتفرم Amazon Echo و Google Home بپردازد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ آذر

کمپانی Apple هر سال تصمیم می گیرد تا محصولات از رده خارج شده را از بازار و از میان کاربران جمع آوری کند تا علاوه بر تزریق محصولات جدید خود به بازار، محصولات قدیمی را نیز جهت استخراج آلیاژ های ارزشمند، بازیافت کند. در این پروسه افراد زیادی مایل به ارائه ساهت های هوشمند خود به صورت رایگان به این کمپانی هستند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ آذر

نماینده شرکت LG امروز اعلام کرد، این کمپانی قصد دارد نسخه به روز شده تلویزیون های OLED را با قابلیت پشتیبانی از حالت HDR را عرضه کند. این ویژگی تا حد زیادی مشکلات گرافیکی و تأخیر در سیگنال های بازی های ویدئویی را کاهش می دهد. قابلیت HDR یا همان High Dynamic Range به معنی محدوده دینامیکی بالا می‌باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ آذر

به نظر می‌رسد بایستی شاهد کارزار جدیدی بین تولیدکنندگان CPU باشیم. AMD اعلام کرده است که به زودی جزئیاتی از نسل جدید پردازنده‌ی خود را با نام Zen معرفی خواهد کرد. تاریخ دقیق پیش‌نمایش این پردازنده‌ی قدرتمند ۱۳ دسامبر اعلام شده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند