محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ آبان

شرکت Qualcomm تازه‌ترین نسل از پردازنده‌ی مدرن خود با نام Snapdragon 835 را رونمایی کرد. این چیپ‌ست توسط فرآیند ۱۰ نانومتری FinFET شرکت Samsung تولید شده و از تکنولوژی شارژ سریع Qualcomm Quick Charge 4.0 برخوردار است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ آبان

نوت بوک های Pro 15 و 16 Pro محصول کمپانی Apple که از اکتبر 2016 به بازار عرضه شدند، امکان تعمیر ندارند. مدل جدید نوت بوک های عرضه شده توسط کمپانی Apple از محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان برخوردار است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ آبان

در پی رویداد خبری که شرکت DJI در لس‌آنجلس تدارک دیده بود، Inspire تنها پهبادی نبود که به‌روزرسانی روی آن صورت گرفته بود، بلکه محصول Phantom این شرکت نیز دارای ویژگی‌های جدیدی شده است. این پهبادهای حرفه‌ای جدید Phantom 4 Pro نام دارد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان

ابر رایانه های چینی برای هفتمین سال متوالی در لیست برترین ابر رایانه های دنیا قرار گرفته اند و برای اولین بار به عنوان اولین پردازنده برتر دنیا در سطر لیست و بالاتر از ایالات متحده قرار گرفته اند. این اتفاق نقطه عطفی در صنعت و تکنولوژی در کشور چین است که می تواند اقتصاد این کشور را از سلطه آمریکا خارج کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان

به گزارشی از یکی از منابع آگاه در نشریه بلومبرگ، توسعه دهندگان غول تکنولوژی آمریکایی Apple، در حال کار بر روی تولید عینک های واقعیت مجازی بی سیم هستند. به احتمال زیاد این کمپانی قصد دارد اولین سری از محصول جدید خود را تا سال 2018 به بازار تکنولوژی عرضه کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ آبان

استارتاپ Vufine+ به تازگی صفحه نمایش قابل حملی را برای عینک های معمولی طراحی کرده است که بر روی دسته سمت راست عینک نصب می شود. این وسیله از تمام دستگاه های دارای خروجی ویدئویی HDMI پشتیبانی می کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

شرکت Google هفته‌ی گذشته مدل جدید Chromcast را با نام Chromecast Ultra معرفی کرد. دستگاهی که برای استریم فیلم‌های HDR و 4K در نمایشگرهای 4K ساخته شده است. مدل Ultra با قیمتی دو برابر مدل‌های پیشین به بازار عرضه شد و در ایالات متحده ۶۹ دلار قیمت داشت.

ادامه مطلب