محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۶ ارديبهشت

جلسه مشترک بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانشگاه صنعتی امیرکبیر با موضوع انعقاد تفاهم نامه همکاری جهت ساخت ابررایانه سیمرغ برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۵ ارديبهشت

به گزارش فارس، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی نوشت: به همراه خیرین ۱۵۰۰ تبلت دانش آموزی دیگر برای تقدیم به دانش آموزان تهیه شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۵ ارديبهشت

وزارت ارتباطات برای تحقق برنامه های تقدیمی دولت دوازدهم به مجلس، برنامه ریزی برای تغییرات ساختاری و ایجاد «دفتر مدیریت استراتژیک» را در دستور کار قرار داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۵ ارديبهشت

به گزارش زومیت، طبق دستور قضایی، درج قیمت مسکن و خودرو در وب‌سایت‌ها و اپلکیشن‌های ثبت آگهی اینترنتی ممنوع شده است. علت چیست؟
به‌دنبال افزایش یک‌باره‌ی قیمت خودرو و مسکن، درج قیمت مسکن و خودرو در سایت‌های اینترنتی به‌طور موقت ممنوع شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت

به گزارش سیناپرس، دانشمندان علوم مطالعات فضایی اعتقاددارند که اگرچه احتمال وجود سیاراتی با قابلیت سکونت در جهان هستی، زیاد است اما در صورت ارسال پیامی از سوی آن‌ها، به‌احتمال‌زیاد ما قادر به کشف رمز آن نخواهیم بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۳ ارديبهشت

به گزارش فارس، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه ملی اطلاعات که یکی از نیازهای اساسی کشور است، می‌تواند موجب شفاف‌سازی اطلاعات شده و در روند تسهیل مبادلات بین دستگاه‌های اجرایی نقش محوری ایفا کند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند