محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۳ ارديبهشت

به گزارش فارس، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: بسیاری از الزامات در زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات و جود دارد و تنها باید با تقویت این شبکه به تولید محتوا پرداخت و اقتصاد داخلی را در راستای جهش تولید رونق داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۲ ارديبهشت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تشکیل درگاه ملی صدور مجوزهای کسب و کار موافقت کرده و ترکیب اعضای آن را تعیین کردند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در ادامه جلسه علنی امروز، دوشنبه 22 اردیبهشت ماه 99 مجلس شورای اسلامی بررسی طرح اصلاح مواد (۱) و (۷) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی و اصلاحات بعدی آن در دستور کار قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۲ ارديبهشت

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر) در اطلاعیه ای تاریخ جدید نمایشگاه الکامپ امسال را ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه اعلام کرد و از تغییراتی در ابعاد، جهت‌گیری و اولویت‌بندی آن خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۲ ارديبهشت

به گزارش پیوست، شیوع کرونا در کشور بسیاری از کسب‌وکارها را با مشکلات مختلفی روبه‌رو کرده است. میزان خسارت‌های وارد شده به کسب‌وکارهای آفلاین و آنلاین با توجه به حوزه فعالیتشان متفاوت است. در این بین و براساس بررسی‌های وزارت ارتباطات نیروی انسانی روزمزد پلتفرم‌های خدمات در محل یا رانندگان سرویس‌های تاکسی اینترنتی و همچنین پلتفرم‌های سفارش آنلاین غذا بیشترین ضربه را از گسترش کرونا در کشور دیده‌اند. به دنبال این اتفاق حالا تپسی، به عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه حمل و نقل هوشمند در نامه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواستار اختصاص بسته حمایتی دولت به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی شده است. نامه مدیرعامل تپسی به وزیر تعاون به دنبال طرح دولت به نام خرید اعتباری اضطراری نوشته شده است؛ طرحی که براساس آن دولت برای کسانی که به دنبال شیوع کرونا، بیش از بقیه دچار مشکلات اقتصادیشده‌اند در نظر گرفته است. بر اساس این طرح، دو میلیون تومان وام در قالب اعتبار خرید از کلیه مراکز خرید و فروشگاه های سراسر کشور به افراد واجد شرایط تخصیص می‎یابد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۲ ارديبهشت

بیش از ۵۹ زتابایت دیتا در سال جاری میلادی در دنیا ایجاد، ضبط، کپی و مصرف خواهد شد. این گزارشی است که IDC به تازگی از وضعیت مصرف دیتا در دنیا منتشر کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۱ ارديبهشت

مجلس شورای اسلامی عرضه یا فروش کالای قاچاق از طریق فضای مجازی را ممنوع کرد و مرتکب علاوه بر ضبط کالا به دو برابر ارزش کالای قاچاق محکوم می‌شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند