محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت

به گزارش پیوست، دو هفته از طرح واگذاری سیم‌کارت‌های سرپرست خانوار به صورت آنلاین برای دریافت بسته حمایتی دولت می‌گذرد، اما همچنان کاربران از نرسیدن این سیم‌کارت‌ها توسط پست به خانه‌هایشان و یا فعال نبودن سیم‌کارت‌های ارسال شده گلایه می‌کنند. در تماس پیوست با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی این سازمان سه دلیل عمده را به مشکلات به وجود آمده در این زمینه اعلام کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: گسترش پیشرفت در شبکه ملی اطلاعات هیچ وقت تمامی ندارد چون تکنولوژی در حال رشد و پیشرفت است و ما باید بنا بر میزان رشد تکنولوژی، امکانات و فضای اطلاعاتی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ افزایش دهیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت

به گزارش فارس، عضو حقیقی شورای عالی فضایی با بیان اینکه بودجه ماهواره پیام ۲ پرداخت نشده است، گفت: مشخصات فنی ماهواره‌ پیام ۲ که از نوع سنجشی است، ازسوی سازمان فضایی ایران تأیید شده اما برای شروع کار باید پیش پرداخت فاز اول این ماهواره پرداخت شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت

به گزارش ایلنا، طی این تفاهمنامه سه جانبه که با حضور پیمان طبری مدیر عامل ایران کیش، کیومرث بیات، مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت، وحید بهجتی مدیر عامل شرکت پارس فرناک به امضا رسید، ایران کیش بستر پرداخت‌های الکترونیکی باشگاه سپیدرود و هواداران این تیم را که چهارمین تیم محبوب کشوری لقب گرفته است فراهم می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت

به گزارش پیوست، انجمن بین‌المللی PCI به عنوان متولی تدوین استانداردهای امنیت صنعت پرداخت الکترونیکی، از دارندگان دستگاه‌های کارتخوان خواسته که هنگام ضدعفونی کردن دستگاه‌ها مراقب نفوذ آب و مواد ضدعفونی به داخل دستگاه باشند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت

رییس کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی گفت: در شرایط کنونی نقدینگی جامعه به سمت بورس، ارز، طلا یا ساختمان سوق داده شده و عملا سرمایه‌ای برای فعالیت‌ کسب و کارها باقی نمی‌ماند. این می‌تواند چالش جدی برای آینده اقتصاد باشد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت

به گزارش تجارت نیوز، رئیس اتحادیه فناوران رایانه می‌گوید: خوشبختانه سایت ثبت سفارش برای واردات لپ تاپ‌ها باز شده است و به نظر می‌رسد ترخیص کالا از ۱۵ روز آینده به جریان افتد. ممکن است با عرضه کالا به بازار، قیمت لپ تاپ نیز به قیمت‌های قبلی بازگردد.

ادامه مطلب