محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ فروردين

"ایلان ماسک" (Elon Musk) بنیانگذار شرکت "اسپیس ایکس" اخیرا پس از پرتاب ۶۰ ماهواره "استارلینک" موفق به دریافت تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال برای ساخت یک میلیون ترمینال یا پایانه برای ایجاد اینترنت پرسرعت جهانی شد.
به نقل از دیلی میل، شرکت اسپیس ایکس هفته گذشته موفق به پرتاب ۶۰ ماهواره استارلینک توسط موشک "فالکون ۹" و از پایگاه فضایی "کندی" ناسا به فضا شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ فروردين

اتحادیه بین‌المللی مخابرات (ITU) در حال راه‌اندازی یک برنامه بعنوان "پلت فرم شبکه جهانی" برای کمک به حفاظت از شبکه‌های ارتباطی در طول بحران COVID۱۹ است.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در بیانیه‌ای که امروز صبح منتشر شد، Hulin Zhao، دبیر فعلی این سازمان، می‌گوید که این ابتکار برای کمک به دولت‌ها و بخش خصوصی برای تضمین اینکه شبکه‌های ارتباطی "ایمن‌تر و قوی‌تر" بمانند، طراحی شده‌است و "برای اطمینان از این که خدمات ارتباطی" در دسترس همگان "قرار دارد،تا مردم در این دوران"بیشتر متصل" بمانند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۵ فروردين

به گزارش پیوست، وضعیت ارتباطات در استان‌های درگیر سیل تا ظهر روز سه‌شنبه ۵ فروردین، پایدار گزارش شده است.
در حالی که سیل بخش‌هایی از استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان را درگیر کرده است، شرکت مخابرات ایران اعلام کرد وضعیت ارتباطات ثابت و همراه در این مناطق، پایدار است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۳ فروردين

تعداد سیم‌کارت‌های شخصی مسدود شده به دلیل ارسال پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی در سال ۹۸ از رقم ۲۴۶ هزار سیم کارت عبور کرد. اما با این وجود همچنان مشکل تبلیغات پیامکی حل نشد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۳ فروردين

به گزارش پیوست، همراه اول و ایرانسل به عنوان دو اپراتور تلفن‌همراه سراسری کشور،‌ در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به کمپین «در خانه بمانیم» پیوسته‌اند. ایرانسل به عنوان اپراتور دوم تلفن همراه از ابتدای سال جاری اقداماتی برای ماندن مردم در خانه در روزهای شیوع کرونا در کشور به کار گرفته است. این شرکت ۲ فروردین در اقدامی جدید نام اپراتور خود یعنی «ایرانسل» در گوشی کاربران را به نام «درخانه بمانیم» تغییر داده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۳ فروردين

به گزارش پیوست، ادرو، پلتفرم فعال در حوزه تبلیغات دیجیتال در تیم خرده فروشی آنلاین دیجی‌کالا ادغام شد. این ادغام در حالی اتفاق می‌افتد که تابستان سال ۱۳۹۷ دو سرویس تبلیغات آنلاین ای‌نتورک، و عدد برای کاهش هزینه‌ها و یکپارچه سازی خدمات در سرویس ادرو ادغام شده بودند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۳ فروردين

ایرانسل از ارائه هدایایی برای مشترکان خود در ایام نوروز سال ۱۳۹۹، خبر داد.
این اپراتور ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به هموطنان عزیز، اعلام می‌کند از روز اول فروردین تا نیمه شب سیزدهم این ماه، مشترکان می‌توانند یک گیگابایت اینترنت رایگان هدیه بگیرند. این بسته تنها یکبار قابل فعال‌سازی است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲ فروردين

به گزارش پیوست، اجازه حمل بار و کالا و ارسال مرسولات پستی برای تاکسی‌های اینترنتی و همچنین تاکسی‌های مسافری و ناوگان درون شهری به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت موقت از سوی وزارت کشور صادر شد.

ادامه مطلب