محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۵ بهمن

به گزارش پیوست، جدیدترین نسخه اپیلیکیشن تپسی با قابلیت‌های جدید قرار است به زودی در اختیار کاربران این سرویس فعال در حوزه حمل و نقل هوشمند قرار بگیرد. همچنین همزمان با این به روزرسانی روز گذشته (۴ بهمن) تپسی از لوگو جدید خود با انتشار یک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی رونمایی کرد؛ لگویی که به دلیل میینیمال بودن بیش از حد طراحی آن مورد انتقاد برخی کاربران نیز قرار گرفته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۴ بهمن

به گزارش ایلنا، مهدی شهیدی قائم مقام مدیر عامل شرکت آسان پرداخت پرشین در نشست خبری که باحضور اهالی رسانه روز چهارشنبه دوم بهمن در محل سالن حافظ ادارات مرکزی بانک ملی ایران برگزار شد، در خصوص روش عملکرد اپلیکیشن نشان پرداخت گفت: نشان پرداخت به حذف کاغذ بازی از فعالیت های روزمره ما منجر خواهد شد و نشان پرداخت نخستین بانک دیجیتال ایران خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳ بهمن

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، تفاهم‌نامه معین اقتصادی توسعه زیرساخت‌های ارتباطی مشهد مقدس، در ادامه تفاهم‌نامه‌‎های قبلی که دو سال گذشته به امضا رسیده بود، نهایی شده و فاز سوم هوشمندسازی مشهد مقدس را کلید می‌زند.
با انعقاد این تفاهم‌نامه، دستیابی به شهری پاک، هوشمند، شهروندمحور و رقابت‌پذیر از طریق بهینه‌سازی مصرف انرژی، استقرار سیستم حمل و نقل عمومی در دسترس و متصل، عرضه خدمات متنوع شهری، ایجاد فرصت‌های جدید نوآورانه و توانمندسازی کسب‌وکارهای نوپا، افزایش بهره‌وری و توسعه پایدار شهری متناسب با زیست‌بوم اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهر مقدس مشهد در آینده‌ای نزدیک محقق خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳ بهمن

شرکت هوآوی به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار گوشی‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی و هوشمند، با افتتاح فروشگاه‌های مختلف سعی می‌کند رضایت کاربران خود را تضمین کند و از پتانسیل بازار به بهترین شکل ممکن استفاده کند. این شرکت بزرگ در اوایل ماه ژانویه سال جاری میلادی یک فروشگاه بدون کارمند و کاملاً رباتیک را به عنوان ایده‌ای نو و خلاقانه، در کشور چین افتتاح کرده ‌است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳ بهمن

با وجود این‌که گوشی‌های مسافری به دلیل حذف معافیت ۸۰ دلاری و تعرفه‌های گمرکی دیگر برای واردات قاچاق مقرون به‌صرفه نیستند، هنوز هم برخی فروشندگان به فروش گوشی‌های ارزان‌تر بدون رجیستری برای کسانی که پاسپورت با مهر سفر خارجی داشته باشند، اقدام می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲ بهمن

به گزارش مهر به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، محققان روشی ارائه کردند که با استفاده از آن می‌توان لیزرهایی کوچک‌تر از سلول‌های قرمز خون تولید کرد. این میکرولیزرها قادرند تا نور مادون قرمز را به پرتوهایی با فرکانس بالاتر تبدیل کنند. این ساختار از جنس نانوذرات بوده و کوچک‌ترین لیزری است که تاکنون ساخته شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲ بهمن

به گزارش مهر، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به نمایندگانی از شرکت‌های دانش بنیان به آنکارا پایتخت جمهوری ترکیه سفر کرد.
مدیران ۸۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور در این سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهوری را همراهی می‌کنند. این شرکت‌ها از حوزه‌هایی مانند سلامت، فناوری ارتباطات و اطلاعات، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی و مواد پیشرفته هستند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱ بهمن

به گزارش پیوست، خبر تغییر سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی، جواد جاویدنیا، قوت گرفت او از مهرماه سال گذشته پس از عبدالصمد خرم‌آبادی روی صندلی سرپرستی معاونت فضای مجازی نشست.

ادامه مطلب