محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۹ دي

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجمع عمومی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای شرکت ملی پست ایران منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۷ با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت ملی پست ایران و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصاد و دارایی به ریاست سیروس موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز ۲۹ دی ماه برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۹ دي

رئیس مرکز تحقیقات فضایی دانشگاه علم و صنعت ایران با تاکید بر این که فناوری‌های استفاده شده در ساخت ماهواره‌های ظفر ۱ و ۲ جزو فناوری‌های روز دنیا است، گفت: این ماهواره در مدار ۵۰۰ کیلومتر قرار گرفته است و بر اساس پیش‌بینی‌ها عمر مداری آن بین یک و نیم تا دو و نیم سال پیش‌بینی می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۹ دي

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به سابقه کشورهای دارای فناوری فضایی با تاکید بر اینکه این کشورها سالانه بیش از ۲۰ پرتاب داشته‌اند تا امروز به کمترین خطا در این حوزه رسیده‌اند، گفت: ما نیز در این زمینه باید تعداد پرتاب‌ها را افزایش دهیم و آمادگی حمایت مالی از نهادهای مرتبط همچون سازمان فضایی را داریم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۸ دي

نشست فعالان حوزه محتوای دیجیتال با محوریت طرح پویش ملی تولید محتوای دیجیتال برگزار و مقرر شد تا پیشنهادات درخصوص طرح پویش ملی تولید محتوای دیجیتال در نشست‌های بعدی ارائه شود.
به گزارش فدراسیون فاوا، در ابتدای نشست رئیس هیات مدیره فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و رئیس کمیسیون فاوای اتاق ایران به نمایشگاهی که اخیرا در افغانستان با محوریت فناوری از سوی ایران برگزار شده، اشاره کرد و گفت: دستاوردهای این نمایشگاه نشان می‌دهد که توانسته موفق عمل کند اما مشکل اصلی در برگزاری نمایشگاه‌های ایران در خارج از کشور این است که مجریان نمایشگاهی ایران، ارتباطی با مجریان کشور هدف ندارند؛ از این رو معمولا نمایشگاه‌های ایران در خارج از کشور چندان موفق نیست. البته این مسئله را با رئیس سازمان توسعه تجارت مطرح کردیم و مقرر شد تا در این باره مشکلات را برطرف کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۸ دي

به گزارش مهر، دبیر ستاد برگزاری مراسم روز ملی فناوری فضایی با حکم رئیس سازمان فضایی ایران منصوب شد.
مراسم روز ملی فناوری فضایی هر سال در ۱۴ بهمن ماه برگزار می شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۵ دي

اپراتورها برای جلوگیری از سوءاستفاده از خرید سیم‌کارت، موظف هستند تنها در دفاتر منتخب خود به کسانی که سیم‌کارتی به نامشان نیست، سیم‌کارت بدهند و سایر افراد نیز برای احراز هویت از رمز یک‌بار مصرف استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۵ دي

ایرانسل تماس تلفنی رایگان درون شبکه را در سراسر استان سیستان و بلوچستان، تا پایان روز جمعه ۲۷ دی ماه تمدید کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با توجه به ادامه عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان، در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی و با هدف تسهیل در برقراری ارتباط و کمک به کاهش آلام سیل‌زدگان، تمامی مکالمه‌های درون شبکه ایرانسل تا پایان روز جمعه ۲۷ دی ماه رایگان است.

ادامه مطلب