محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ دي

به گزارش دیجیاتو، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اعلام کرد نخستین مجوز استخراج «رمز ارز» کشور در این استان صادر شده است و به زودی از آن بهره‌برداری خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۱ دي

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از توقف فروش سیم‌کارتهای شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سراسر کشور از امروز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره‌داغی گفت: پیش ازاین اپراتورها ملزم شده بودند احراز هویت خریداران سیم‌کارت با روش رمز یکبار مصرف (One Time Password) را به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از مدارک شناسائی متقاضیان و شناسائی صحیح مشترک تلفن همراه در زمان اشتراک پیاده‌سازی کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۰ دي

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به قدرت خرید مردم و ایجاد سامانه‌ای برای خرید گوشی‌های با کیفیت و ارزان برای اقشار متوسط جامعه ابراز نگرانی خود را از شکاف سواد دیجیتال بین اقشار توانمند و ناتوان جامعه را بیان کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۰ دي

فیس‌بوک علیرغم فشارهای مختلف برخلاف توییتر و گوگل تبلیغات سیاسی را ممنوع نمی‌کند.
به نقل از دیلی میل، فیس بوک همچنان در برابر فشار برای ممنوعیت تبلیغات سیاسی مقاومت می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۹ دي

رویداد ملی زمینه‌ سازی مشارکت بخش خصوصی در پروژه های دولت الکترونیک ماه جاری در تهران برگزار می شود.
به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، رویداد ملی زمینه سازی مشارکت بخش خصوصی در پروژه های دولت الکترونیکی (PPP) بیست و سوم دی ماه توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با همکاری این سازمان برگزار می شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۹ دي

به گزارش پیوست، ۶۵ درصد آگهی‌های ملکی در پلتفرم ثبت نیازمندی‌های آنلاین «دیوار» منتشر می‌شود و پس از آن دیگر فعال این بازار یعنی پلتفرم «شیپور» بیش از ۲۵ درصد سهم بازار نیازمندی‌ها را در اختیار دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۸ دي

به گزارش دنیای اقتصاد، صنعت تبلیغات نیز از آن دست صنایعی است که با وقوع انقلاب دیجیتالی شاهد تحولات قابل توجهی شد، چرا که با افزایش نفوذ اینترنت و تلفن همراه، بازی در این میدان از دست رسانه‌های سنتی و کسب‎وکارهای بزرگ درآمد. به عبارت دیگر، به لطف توسعه دنیای دیجیتال کسب‎وکارهای کوچک و نوپا نیز توانستند در این عرصه دیده شوند.

ادامه مطلب