محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۶ آذر

کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران برآورد خود از میزان خسارت‌های وارد شده به کسب‌وکارهای اینترنتی بر اثر قطعی طولانی‌مدت سراسری اینترنت را منتشر کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۶ آذر

امیر ناظمی به عنوان رئیس هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، به عنوان رئیس هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات منصوب شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۵ آذر

به گزارش تسنیم، گارانتی در ایران به روش‌های مختلف دور زده می‌شود در حالی که هیچ خلاء قانونی برای مقابله با این معضل وجود ندارد؛ بلکه کمبود نظارت سازمان حمایت از مصرف کننده و راه اندازی نشدن سامانه جامع گارانتی از دلایل عمده بی اعتباری گارانتی است.
اخیراً حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره آخرین وضعیت راه‌اندازی «سامانه جامع گارانتی» گفته است که «این سامانه باید تاکنون توسط سازمان حمایت از مصرف‌کننده راه اندازی می‌شد، که متاسفانه اجرایی نشده است.»

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۵ آذر

یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه تنها مجوز اتصال اینترنت خطوط تلفن همراه ۹ استان صادر شده است، گفت: تا این لحظه مجوزی برای اتصال خطوط تلفن همراه سایر استان‌ها صادر نشده است.
از بیست‌وپنجم آبان‌ماه علاوه بر اینترنت خطوط تلفن‌ثابت و اینترنت خطوط تلفن‌همراه در سراسری کشور قطع شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۵ آذر

به گزارش ایلنا، یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال تمام مشترکین خطوط تلفن ثابت در سراسر کشور به اینترنت به جز 3 استان کردستان، کرمان و البرز و برخی از مناطق استان تهران خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۵ آذر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: "شبکه‌سازی" طرح فعلی وزارت علوم است اما افزایش واحدهای جدید مقدور نیست و امکان ادغام بعضی از واحدها به صورت تجمیعی برای بیشتر به هم نزدیک شدن وجود دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۴ آذر

به گزارش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز ملی اشتراک گذاری و ارائه هشدارهای امنیت سایبری (سامانه ماها) در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد می شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۴ آذر

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان فضایی ایران گفت: بعد از دو ماهواره سال گذشته، کمیته کاری بین تیم ساخت ماهواره و ماهواره‌بر، تشکیل و مشکلات شناسایی و رفع شد.
مرتضی براری با تاکید بر اینکه سازمان فضایی ایران سه محور را به‌عنوان اولویت خود تبیین کرده است گفت: محور نخست توسعه زیرساخت‌های فناوری‌های فضایی در بالادست صنعت فضایی است. در طول‌ سال‌های اخیر تلاش کرده‌ایم تا روند توسعه این صنعت را سرعت ببخشیم.

ادامه مطلب