محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۰ مهر

در پی امضای تفاهم‌نامه نخستین پارک فضایی کشور در جزیره قشم، رئیس سازمان فضایی ایران اعلام کرد: پارک‌های فضاپایه فرصتی است برای رونق گردشگری در حوزه توریسم و بستری را برای تحقیقات علمی محققان فراهم خواهد کرد که پیشرفت در هر دو ظرفیت بالقوه پارک‌های فضاپایه، موجب پیشرفت اقتصادی کشور خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۰ مهر

به گزارش تسنیم، نخستین اپراتور خصوصی پست کشور با اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق بازرگانی ایران، محمدحسن کرباسیان، مدیرعامل پست اول، با اعلام این خبر، گفت: آیین رونمایی و اعلام حضور پست اول در عرصه ارتباطی کشور، صبح فردا (یکشنبه، 21 مهرماه 98) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۸ مهر

به گزارش گروه بنگاه‌ها، صندوق بذرمایه «۱۰۰ استارتاپ» برنامه دارد که هر سال روی ۱۰۰ استارت‌آپ حداقل ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کند. به گزارش «دنیای‌اقتصاد» علی زواشکیانی مدیر شرکت مشاوره مدیریت پم‌کو و هم‌بنیان‌گذار ایران نالج، در همایش «۱۰۰ استارتاپ» که به‌منظور توسعه زیست بوم کارآفرینی کشور برگزار شد با اعلام این مطلب در توضیح پلت‌فرم «۱۰۰ استارتاپ» گفت: این پلت‌فرم مجموعه‌ای متشکل از صندوق بذرمایه،‌ شبکه راهبری و سازمان پشتیبانی است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۸ مهر

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه از پژوهش ها در بخش دولتی محصول فناورانه بیرون نمی آید، گفت: پژوهشگاه های دولتی باید بستری برای توسعه بخش خصوصی و استارتاپ ها در حوزه پژوهش باشند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۷ مهر

به گزارش دیجیاتو، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات، با ارسال ابلاغیه‌ای به تمام اپراتورها توقف عملی سرویس‌های ارزش افزوده را آغاز کرد. توقف عملیات سرویس‌های ارزش افزوده یا همان وَس نزدیک به دو سال است که آغاز شده و حالا آنطور که وزیر ارتباطات چندی پیش اعلام کرده بود عمر اختاپوس‌های ارزش افزوده به پایان خواهد رسید.

ادامه مطلب