محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۴ شهريور

شرکت اسنپ به منظور تسهیل ثبت‌نام رانندگان در شهر تهران از همکاری خود با دفاتر منتخب پیشخوان دولت خبر داد. ثبت‌نام رانندگان در این دفاتر به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۴ شهريور

به گزارش پیوست، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی تا پایان سال با پیاده‌سازی امضای الکترونیکی در اسناد اداری و مالی خود می‌خواهد اسناد و امضای کاغذی را در این بخش حذف و به عنوان اولین مرکز دولتی، امضای الکترونیکی را در زیرمجموعه خود پیاده‌سازی کند.
طبق گفته رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی این مرکز برای پیاده‌سازی امضای الکترونیکی در زیرمجموعه خود نامه‌نگاری‌های اولیه را برای دریافت مجوزهای لازم از سازمان برنامه و بودجه، دیوان محاسبات کل کشور و خزانه‌داری انجام داده‌‌ است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۴ شهريور

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجمع عمومی سالانه شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به کسب نشان برتر شرکت‌های دولتی و کسب رتبه اول ارزیابی سامانه مدیریت پروژه، اصلاحات انجام‌گرفته در این شرکت را بسیار مناسب و تأثیرگذار ارزیابی کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۴ شهريور

به گزارش پیوست، ارزش اسمی تجارت الکترونیکی سال گذشته ۲۰۸ هزار میلیارد تومان اعلام شد.
طبق گزارش تهیه شده از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ارزش اسمی تجارت الکترونیکی سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶، ۳۰ درصد رشد اما ارزش حقیقی تجارت الکترونیکی ۱۳ درصد کاهش نشان می‌دهد. ارزش اسمی تجارت الکترونیکی در سال ۹۶ در گزارش سال گذشته تجارت الکترونیکی ۱۵۹ هزار میلیارد تومان اعلام شده بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۴ شهريور

به گزارش آی‌تی‌من، رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار تغییر فرآیند ثبت نام و صدور سیم‌کارت برای جلوگیری از جرایم و سواستفاده شد.
هرچند مشکل وجود سیم‌کارت‌های بی‌هویت در کشور تا حد زیادی حل شده، اما اشکالات و باگ‌های صدور سیم‌کارت در کشور، هنوز دست مجرمان را برای سواستفاده از سیم کارت‌ها بدون اطلاع مالک باز گذاشته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۳ شهريور

پلت‌فرم "سروا" یک درگاه ارتباط بخش غیردولتی به بخش دولتی است که به کمک آن، امکان استفاده‌ی کسب‌وکارها از داده‌های دولتی از طریق این درگاه امکان‌پذیر می‌شود و گزارش سه ماهه نخست بهره‌برداری این سامانه نشان می‌دهد با تقاضای ۸۶ کسب‌وکار برای اتصال و دریافت سرویس موافقت شده و در حال حاضر ۳۴ کسب‌وکار در حال دریافت خدمات دولتی هستند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۳ شهريور

از ساعاتی پیش دسترسی کاربران اپراتور رایتل قطع شده است و دارندگان سیم‌کارت‌های رایتل از دسترس شبکه خارج شدند. مشکل این اپراتور به دسترسی صاحبان سیم‌کارت این اپراتور محدود نشده و همزمان سایت این اپراتور نیز از دسترس خارج شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۳ شهريور

ایرانسل و لالیگا که از دو سال قبل همکاری خود را آغاز کرده‌اند، برای دوسال دیگر تفاهم‌نامه همکاری خود را تمدید کردند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل با حضور در ساختمان مرکزی سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، پس از برگزاری جلساتی، تفاهم‌نامه همکاری ایرانسل با لالیگا را برای دوسال دیگر، با هدف گسترش همکاری‎‌های طرفین، تمدید کرد.
نخستین تفاهم‌نامه همکاری ایرانسل و لالیگا در آذرماه سال 96 با دو هدف «دسترسی به محتوای اختصاصی لالیگا به واسطه لنز ایرانسل» و «استعدادیابی در جهت بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان جوانان» امضا شد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند