محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۱ شهريور

به گزارش آی تی من، سامانه اطلاع‌رسانی رجیستری گوشی موبایل از رشد چشمگیر میزان واردات تجاری گوشی موبایل در مردادماه به دلیل ضابطه مند شدن واردات مسافری و اتصال سامانه گمرک به پلیس گذرنامه ناجا خبر داد.
سامانه اطلاع رسانی طرح ثبت و رجیستری گوشی های تلفن همراه (همتا) از شکسته شدن رکورد واردات تجاری تلفن همراه در ۱۷ ماه گذشته و نیز تامین بخش عمده نیاز بازار از طریق واردات تجاری خبر داده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۱ شهريور

استاد دانشگاه و قاضی دادگاه رسیدگی به مفاسد اقتصادی معتقد است بیت کوین در کشور ما بومی‌سازی نشده و فعلا انطباق صحیحی نیز با قوانین و مقررات داخلی ندارد اما در صورت همسان شدن با قانون می‌تواند اثرگذار باشد.
اسدالله مسعودی مقام درباره سرمایه‌گذاری مردم در حوزه‌های پول دیجیتال به خبرنگار قضایی ایرنا گفت: هنوز بیت کوین در کشور ما بومی‌سازی نشده است و اگر ما بتوانیم با قوانین و مقررات داخلی، آن را همسان کنیم، ممکن است اثرگذار باشد اما مقوله‌های وارداتی بدون بومی‌سازی قطعاً مضرات و مشکلاتی خواهد داشت و در چنین مواردی دولت باید قوانین و مقرراتی تصویب کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۰ شهريور

مدیرعامل پست بانک ایران گفت: طی روزهای گذشته 79 طرح تأمین مالی شده توسط این بانک به ارزش 1038 میلیارد ریال در سراسر کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۹ شهريور

به گزارش مهر، وزارت ارتباطات در گزارش عملکرد یکساله دوم خود، از رشد ۶۰۰ درصدی بازدید کاربران از محتوای بومی آنلاین خبر داد و اعلام کرد: تعداد اپلیکیشن های بومی به ۲۵۰ هزار برنامه کاربردی رسیده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۹ شهريور

به گزارش پیوست، سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران و دانشگاه علم و صنعت در حاشیه مراسم اختتامیه دومین چالش نوآوری تهران هوشمند با یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۹ شهريور

به گزارش دیجیاتو، واردات رسمی موبایل به کشور در مرداد ماه رکورد زده است و به نظر می‌رسد با این روند، دست کم باید منتظر کاهش قیمت به دلیل جبران کمبود عرضه در بازار موبایل بود. سامانه همتا با انتشار آماری از مرداد امسال، اعلام کرده که ۹۰۰ هزار موبایل به شکل تجاری، از طریق واردکنندگان رسمی وارد کشور شده. وارد شدن ۹۰۰ هزار موبایل به شکل رسمی، رکورد واردات رسمی در ۱۷ ماه گذشته را شکسته است.

ادامه مطلب