محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۶ شهريور

نخستین هاب صادارتی محتوای دیجیتال کشور با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان، ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۶ شهريور

به گزارش زومیت، محمدباقر اثنی عشری ضمن اشاره به رضایت نسبی بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان از برگزاری نمایشگاه الکامپ ۲۵، از آغاز برنامه‌ریزی برای الکامپ بعدی خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۵ شهريور

به گزارش پیوست، شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های بازار آنلاین به تدریج با اقبال ارگان‌هایی دولتی روبرو شده‌اند که تاکنون تجربه‌های کمی در استفاده از تکنولوژی‌های ارتباطی داشته‌اند.
«کوکباز» یکی از آن اولین‌ها در همین زمینه محسوب می‌شود؛ اولین پلتفرم بازار آنلاین که هدف از راه‌اندازی آن توسعه کسب‌وکارهای مجازی برای جامعه بازنشستگان است. این پلتفرم روز گذشته (۵ شهریور) در جشنواره‌ای با همین نام با حضور مسئولان سازمان تامین اجتماعی و جانشین فرمانده نیروهای مسلح رونمایی شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۵ شهريور

به گزارش مهر، رئیس مرکز تحقیقات فضایی از بومی سازی نسل چهارم سامانه رادیوسوند (Radio sonde) خبر داد و گفت: تست ساخت نسل‌های پنجم و ششم این محصول در دست انجام است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۴ شهريور

به گزارش آی‌تی‌من، رییس جمهور به وزارت آموزش و پرورش دستور داد استفاده از بازی‌های ویدیویی را در آینده نظام تعلیم و تربیت به طور جدی مورد توجه قرار دهد.
امیر خوراکیان معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی، عصر روز گذشته در جریان بازدید از جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران، با اعلان این خبر گفت: مرکز ملی فضای مجازی توجه ویژه‌ای به مساله تحولات بازی در حوزه‌های جدی‌تری مانند آموزش و مهارت‌افزایی دارد و به طور خاص نقش بازی‌ها در آموزش را مورد توجه قرار داده و گزارشی در این خصوص تهیه شده است. همچنین از طریق آقای رییس جمهور به وزارت آموزش و پروش ابلاغ شده است که موضوع بازی‌های رایانه‌ای در آینده نظام تعلیم و تربیت به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۴ شهريور

به گزارش آی‌تی‌من، در جلسه امروز هیات عامل بانک مرکزی، از سامانه «شاداب» رونمایی شد.
در این سامانه، فرایند اخذ و پردازش داده ها و اطلاعات بانکها در بانک مرکزی در فرایندی سیستمی صورت گرفته و نظارت الکترونیکی بر عملیات بانک‌ها را محقق می سازد.

ادامه مطلب