محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ شهريور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه توسعه شبکه ملی اطلاعات به بیش از ۳۰ هزار روستا رسیده است، گفت: ۱۷ هزار کسب و کار خانگی محصولات خود را از طریق شبکه ملی اطلاعات و از طریق یک استارت آپ به نام «باسلام» عرضه می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ شهريور

مدیر مالی و تامین سرمایه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: از صندوق نوآوری و شکوفایی درخواست داریم که زنجیره تولید شرکت‌های صنعتی نیز دیده شود تا در صورت دانش‌بنیان نبودن بتوانند از خدمات این صندوق استفاده کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ شهريور

به گزارش ایلنا، زیرساخت‌های حیاتی کشور موظف شده‌اند، برای اجرای طرح امن سازی از شرکت‌های بخش خصوصی فعال در حوزه استقرار و ممیزی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات در دو بخش مشاوره و ممیزی استفاده کنند.
به نقل از مرکز مدیریت راهبردی افتا، این خبر امروز در نشست مدیران عامل و مسئولان شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه استقرار و ممیزی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات در مرکز افتا اعلام شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲ شهريور

بر اساس اطلاعات رسیده به خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، دکتر مینامهرنوش مدیرعامل رایتل خواهد شد.
پیش از این محمد رضوانی‌فر (مدیرعامل شستا)، طی حکمی مینا مهرنوش را به عنوان عضو موظف هیات مدیره رایتل منصوب کرد. وی در حال حاضر معاونت تجاری رایتل را بر عهده دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲ شهريور

به گزارش آی‌تی‌من، تصویب نامه هیات وزیران در خصوص استفاده از کارت ھوشمند ملی به عنوان کلید دسترسی به خدمات اختصاصی در دستگاه ھای اجرایی ابلاغ شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲ شهريور

ابلاغیه بانک مرکزی درمورد رمزارزها که روز ۱۹ تیر ۹۸ منتشر شده بود، ابطال شد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بدین ترتیب مقرر شده است با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار سند توسعه‌ای برای نشر کریپتوها تدوین و ابلاغ شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱ شهريور

به گزارش پیوست، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام می‌کند که به زودی کاربران از طریق یک اپلیکیشن امکان دسترسی به وضعیت کیفیت شبکه ارتباطی در سراسر کشور را خواهند داشت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱ شهريور

گزارش سازمان فضایی ایران از پایش وضعیت دریاچه های مهارلو، طشک و بختگان در جنوب کشور با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای، نشان می‌دهد که در مردادماه امسال دریاچه بختگان کاملا خشک شده است.
پایش ماهواره ای دریاچه های مهارلو، طشک و بختگان در حال حاضر با استفاده از تصاویر ماهواره ای و با کمک فناوری سنجش از دور در فواصل منظم انجام و سطوح آبی آنها استخراج شده است.

ادامه مطلب