محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۴ خرداد

در شرایطی که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم وزیر ارتباطات با انتشار توئیتی از تصویب غیر قانونی لایحه بازپس گیری کانال ها، داکت ها و حوضچه های مخابراتی شرکت مخابرات ایران سخن گفته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۱ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، اخیرا در بازار محصولات الکترونیکی و بخصوص در برخی از فروشگاه‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی مشاهده شده که عده‌ای تحت نام، برند و لوگو X.VISION اقدام به تولید و عرضه محافظ‌های الکترونیکی مخصوص تلویزیون‌، یخچال، فریزر و کامپیوتر کرده‌اند. اما طبق اعلام مادیران، این شرکت تا کنون هیچ گونه محافظ الکترونیکی تولید نکره است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۱ خرداد

برای اولین بار در ایران، خط تولید مودم بومی TF-i60 S1، با قابلیت پشتیبانی از فناوری اینترنت همراه و ثابت، با حمایت ایرانسل، راه‌اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این مودم، یک مودم دوگانه (Dual) است که علاوه بر اینترنت پرسرعت همراه (FD-LTE)، از فناوری اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) نیز پشتیبانی می‌کند و در ادامۀ مودم‌های بومی تولید شده با حمایت ایرانسل، نخستین مودم بومی دارای ویژگی فوق است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۱ خرداد

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا نحوه برگزاری انتخابات الکترونیکی در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را تشریح کرد.
سیدحمیدرضا کاظمی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا به صورت الکترونیکی، گفت: این انتخابات در 10 هزار شعبه در سراسر کشور به صورت الکترونیکی برگزار می شود، ظرفیت وزارت کشور به همین اندازه بود تا در هر شعبه 3 صندوق قرار گیرد، به عبارتی در کل کشور 30 هزار صندوق الکترونیکی برای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا برپا می شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۹ خرداد

حسن روحانی در جلسه هماهنگی اقتصادی امروز دولت، با اشاره به ضرورت حفظ و حمایت از منافع ملی در حوزه ارزهای دیجیتال، گفت که باید نسبت به الزامات حقوقی و فنی این موضوع با دقت و حساسیت عمل کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۹ خرداد

سازمان فناوری اطلاعات ایران خواستار همکاری سازمان ثبت احوال برای ارائه خدمت الکترونیکی احراز هویت فرزند بر اساس نام مادر شد.
به گزارش سازمان فناوری اطلاعات ایران، در راستای لزوم به رسمیت شناختن نقش و حقوق مادر به عنوان یکی از والدین، سازمان فناوری اطلاعات ایران، خواستار اصلاح و بهبود عملکرد برخی از خدمات دولت الکترونیکی در کشور شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۸ خرداد

وزیر ارتباطات برای پیگیری برنامه‌های کشورمان در توسعه همکاری‌های ایران و قطر در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، به دوحه سفر می‌کند.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی به دعوت همتای قطری خود، به دوحه پایتخت قطر سفر می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۸ خرداد

رئیس قوه قضائیه درحالی تعیین تکلیف نهایی برای دریافت حق اشتراک ماهانه از مشترکین تلفن ثابت را به دیوان عدالت اداری ارجاع داد که پیش از این از سوی همین دیوان دستور حذف آبونمان صادر شده بود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند