محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۵ تير

به گزارش مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، افزایش مقاومت ورق‌های فلزی که کاربردهای گسترده‌شان را در صنایع گوناگون مانند خودروسازی به رخ کشیده‌اند یکی از دغدغه‌های تولیدکنندگان فرآورده‌های فلزی است. حال، یکی از شرکت‌های فناور با تکیه بر تجربه و دانش بومی توانسته است انواع ورق‌های فلزی را به تولید انبوه برساند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۵ تير

به گزارش ایلنا، از ساعاتی پیش خبر «کد تایید» «مسدود شدن کد تائید تلگرام» توسط اپراتورهای ایران دست به دست شد، موضوعی که باعث نگرانی کاربران این پیام‌رسان شده است.
در یکی از این خبرها آمده است؛ ارسال «کد تایید» تلگرام توسط اپراتورهای ایران مسدود شده است، این اقدام در ادامه فیلترینگ پوسته‌های فارسی و فیلترینگ شدیدتر تلگرام است. به هیچ عنوان از اکانت خودت خارج نشوید چرا که کد تاییدی برای ورود مجدد دریافت نخواهید کرد. همچنین سعی کنید اگر یک اکانت در تلگرام رسمی دارید در تلگرام X نیز آن را اضافه کنید تا اگر زمانی به طور اشتباه برنامه را پاک کردید و یا مجبور به پاک کردن آن شدید اکانت خود را در تلگرام X داشته باشید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۵ تير

به گزارش ایلنا، نشست مشترک هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران شرکت خدمات ارتباطی رایتل به منظور بررسی پروژه اجرای طرح بزرگ تامین اجتماعی الکترونیک برگزار شد.
محمدحسین عادلی رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت تقویت " رایتل " به عنوان یک اپراتور هوشمند گفت : "در آینده ای نه چندان دور صنعت ICT در زندگی مردم اهمیت بسیاری پیدا می کند و لذا این مهم است که رایتل بتواند با برنامه ریزی هدفمند سهم مهمی برای ایجاد ارزش افزوده داشته باشد و قطعا با توانمندی موجود این مهم دور از واقعیت نیست."

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۵ تير

به گزارش ایلنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رضا باقری اصل، درباره اهمیت «سلامت الکترونیک» گفت: بحث سلامت یکی از خدمات پایه‌ای دولت‌ها تلقی می‌شود و بیشترین کاربری و دامنه فراگیری را در حوزه سرویس‌های عمومی حوزه سلامت دارد.
وی افزود: حوزه سلامت فقط مربوط به وزارت بهداشت و فقط محدود به بحث درمان نیست. حوزه سلامت از محیط‌زیست شروع می‌شود تا شیوه تعامل با محیط‌های شهری. به تعبیری 60 درصد تعاملات حوزه سلامت خارج از این بخش رقم می‌خورد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۴ تير

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات با بیان اینکه درخت دولت الکترونیکی ثمره داد، گفت: «سلامت الکترونیکی» قرار است زندگی مردم را تسهیل کرده و سلامت کشور را بهبود بخشد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۴ تير

به گزارش ایسنا، دادستانی یزد در خصوص خرید و فروش دستگاه‌های تولید ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین و استفاده از برق عمومی و صنعتی جهت این گونه فعالیت‌ها هشدار داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۴ تير

به گزارش ایسنا، رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه با بیان این‌که در یک ماه اخیر ۵۰۰ تا ۵۵۰ تلفن همراه ثبت سفارش شده است، گفت: شرایط بازار در هفته آینده معیار مناسبی برای پیش‌بینی آینده بازار و فعالیت واردکنندگان اصلی است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۴ تير

به گزارش ارزدیجیتال، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: استفاده از سرورهای تولید کننده ارز دیجیتال، البرز را دچار مشکل کرده که نسبت به شناسایی و کشف و قطع برق این سرورها اقدام شده است.

ادامه مطلب