محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۹ خرداد

به گزارش مهر به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، یکی از صادرکنندگان موفق ایرانی در حوزه فرش، در سال ۹۷ موفق به صادرات ۱٫۵ میلیون یورو فرش ایرانی نانویی شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۹ خرداد

به گزارش مهر، گزارش اولیه هیئت ویژه بررسی سیلاب‌ها با حضور دکتر محمود نیلی احمدآبادی به عنوان رئیس این هیئت و اعضای هیئت ارائه شد.
نیلی احمدآبادی عصر امروز در نشست خبری گفت: ۴۳ روز از صدور حکم رئیس جمهور می‌گذرد هیئت در این مدت کار خود را آغاز کرده است. هر هفته به صورت منظم جلسات آن شکل گرفته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۸ خرداد

به گزارش آی‌تی‌من، هیات وزیران در جلسه ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ به پیشنهاد شماره 1/19787 مورخ ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آیین نامه حمایت از شرکت‌های نوپا را تصویب کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۸ خرداد

عضو هیأت مدیره و سرپرست مدیریت عامل رایتل، گفت: طی ماه‌های اخیر و با در دستور کار قرار گرفتن اولویت ارائه‌ی خدمات و سرویس‌های متناسب با نیاز مشترکان رایتل، ۹۷ درصد از اهداف درآمدی این اپراتور در دو ماهه‌ی نخست سال ۹۸ محقق شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۸ خرداد

ایرانسل از مجموعه‌هایی که می‌توانند به عنوان نماینده فروش و بازاریابی محصولات سازمانی فعالیت کنند، دعوت به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، واحد کسب و کار سازمانی ایرانسل در راستای توسعه بازار و بهبود فرآیندهای بازاریابی و فروش خود نمایندگانی در سراسر کشور داشته باشد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۸ خرداد

به گزارش ایرنا، مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میزان دسترسی به پهن باند شبکه ملی اطلاعات در ابتدای دولت دوازدهم در کشور ۳۲ درصد بود که اکنون به ۶۷ درصد افزایش یافته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۷ خرداد

به گزارش مهر به نقل از وزارت ارتباطات، محمد جواد آذری جهرمی در مراسم تجدید بیعت خانواده ارتباطات کشور با آرمان‌های مقدس حضرت امام خمینی (ره) در حسینیه جماران، با اشاره به اینکه میثاق هر ساله خانواده ارتباطات با آرمان‌های امام راحل رسم نکویی است، گفت: مهم‌تر از برگزاری این مراسم‌ها توجه به عملکرد و شیوه امام راحل است که این شیوه همواره توسط خلف بر حق ایشان، مقام معظم رهبری پیگیری شده و مورد تاکید بوده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۷ خرداد

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه تهران، این زمین‌لرزه‌ها در نواحی مختلف ایران و نواحی مرزی رخ‌داده و توسط شبکه‌های لرزه‌نگاری ثبت و تعیین محل شده‌اند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند