محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۷ خرداد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به نیم میلیون شکایت در حوزه فناوری اطلاعات که در سه سال گذشته در سامانه ۱۹۵ به ثبت رسیده، رسیدگی کرده است.
حدود چهار سال قبل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور برای مقابله با مشکلاتی که در حوزه فناوری ایجاد یا تخلفاتی که در برخی موارد در این حوزه انجام می‌شد سامانه ۱۹۵ را طراحی و راه‌اندازی کرد. تعداد کل شکایت‌هایی که توسط کاربران در این سامانه به ثبت رسیده است، از مرز نیم میلیون شکایت گذشته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۷ خرداد

به گزارش دیجیاتو، موتور جستجوی بومی یوز که بیش از ۶ سال عمر دارد و هزینه‌هایی چند میلیارد تومانی برای ساخت و توسعه آن انجام شده بود، مدتی از کار افتاده بود و نتایجی به کاربران نشان نمی‌داد. در روزهای اخیر اما وبسایت این موتور جستجو به طور کلی باز نمی‌شود و کاربران نمی‌توانند حتی صفحه اولیه آن را مشاهده کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۷ خرداد

مدیر عامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه شرکت ملی پست بزرگترین شبکه حمل و نقل در سراسر کشور را دارا است، گفت: یکی از راهبردهای پست بانک ایران تدوین فصل مشترک کاری با شرکت ملی پست است تا ذینفعان بانک بتوانند با حداقل قیمت، خدمات بانکی را دریافت کنند.​

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۶ خرداد

به گزارش دیجیاتو، سازمان خود تنظیم‌گر رمز ارز با حضور نمایندگانی از انجمن بلاکچین ایران، فین‌تک و سازمان نصر تشکیل شده و قصد دارد تا مساله ارزهای دیجیتالی در کشور را ساماندهی کند و خطرات و ریسک‌های این حوزه را کاهش دهد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱۵ خرداد

به گزارش دیجیاتو، ال‌جی اینوتک در سال ۲۰۲۰ رسما از بازار پنل‌های LED خارج شد. با این حال این شرکت اخیرا تصمیم گرفته بود پتنت‌ها و تجهیزات مرتبط با کسب و کار خود را به یک شرکت چینی بفروشد. اکنون به نظر می‌رسد استارتاپ چینی تازه تاسیس Suzhou Lekin قصد دارد این پتنت‌ها را خریداری کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۴ خرداد

شرکت فیس بوک اعلام کرد ممکن است اجازه دهد حسابهای فیس بوک و اینستاگرام دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا در ژانویه سال ۲۰۲۳ مجددا فعال شوند.
تا آن زمان این شرکت شبکه اجتماعی ریسکی که موافقت با بازگشت ترامپ به فیس بوک و اینستاگرام برای سلامت عمومی دارد را دوباره ارزیابی خواهد کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۴ خرداد

به گزارش دیجیاتو، سامسونگ ظاهرا روی توسعه شارژر بی‌سیم جدیدی با پشتیبانی از چند دستگاه کار می‌‌کند که احتمالا شارژر جدید کره‌ای‌ها مشخصاتی مشابه ایرپاور اپل خواهد داشت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۳ خرداد

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد آمار جراحت و آسیب دیدگی کارکنان شرکت آمازون در انبارهای این شرکت در مقایسه با شرکت‌های رقیب بسیار بیشتر است.
به نقل از سی ان بی سی، در سال ۲۰۲۰ به ازای هر صد کارگر آمازون که در انبارهای این شرکت مشغول به کار بود، ۵.۹ مورد جراحت جدی رخ داد که این رقم ۸۰ درصد بیش از نرخ جراحت‌های جدی در انبارهای شرکت‌های رقیب آمازون بوده است.

ادامه مطلب