محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲ آذر

به گزارش پیوست، مدیران پیام‌رسان‌های داخلی در نشستی با موضوع «چرایی عدم مهاجرات مردم به پیام‌رسان‌های داخلی»‌ عمده‌ترین دلیل در این زمینه را علاوه بر اجرایی نشدن کامل مصوبه‌ی شورای عالی فضای مجازی در زمینه‌ی حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی، به اتخاذ تصمیمات متناقض نها‌دهای سیاست‌گذار در این زمینه ارتباط دادند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱ آذر

علی صادقی نائینی، معاون سازمان فضایی ایران در گفتگو با مهر، با بیان اینکه ایستگاه‌های هواشناسی در سطح زمین، دمای هوا را مورد تحلیل دائمی قرار می‌دهند، اظهار داشت: سازمان فضایی ایران در کنار اطلاعات هواشناسی با تصاویر ماهواره‌ای دمای زمین و اتفاقات مرتبط با آن نظیر خشکسالی، حریق و گردوغبار را مورد پایش دائمی قرار می‌دهد.
وی درباره‌ی سنجش سطح آب دریاچه‌ی ارومیه از طریق تصاویر ماهواره‌ای گفت: اطلاعات نشان می‌دهد وسعت دریاچه‌ی ارومیه نسبت به سال گذشته در این بازه‌ی زمانی تغییری نداشته، اما نسبت به دو سال گذشته شاهد کاهش وسعت این دریاچه هستیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱ آذر

به گزارش مهر، مرتضی براری در صفحه‌ی اینستاگرم خود از برگزاری نشست‌های متعدد با شرکت‌ها و شکل‌گیری چندین کنسرسیوم برای دریافت پروانه‌ی اپراتور ماهواره‌ی مخابراتی خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱ آذر

به گزارش ایلنا، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: طی روزهای اخیر مطلبی با مضمون هزینه‌دار بودن استفاده از سرویس «تماس‌بان» در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار بوده که کاملاً نادرست است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱ آذر

به گزارش ایلنا، امیر ناظمی با بیان اینکه هنوز سامانه‌ی ثبت نام در دسترس کاربران نیست، اظهار کرد: ثبت نام کارت سوخت از طریق اپلیکیشن دولت‌همراه و یا سایت mob.gov.ir از روز دوشنبه فعال می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱ آذر

به گزارش ایلنا، قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی، گفت: مشکل پوشش جاده‌ای محورهای منتهی به شهرستان مهاباد که یکی از درخواست‌های اصلی مردم این شهرستان بود با توجه به بهینه‌سازی سایت‌های جاده‌ای و انجام طرح تغییر فرکانس شبکه، مرتفع شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۳۰ آبان

ادعای مدیر یک پیام‌رسان داخلی برای جایگزینی کارت سوخت در حالی مطرح شده است که سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی می‌گوید: «از این موضوع اطلاعی نداریم و تاکنون جلسه‌ای در این باره برگزار نشده است».

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۳۰ آبان

به گزارش مهر، به نقل از وزارت ارتباطات، جایزه‌ی ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تصویب سازمان ملی استاندارد از سال ۹۰ آغاز و تاکنون ۷ دوره‌ی آن برگزار شده است.
برگزاری این دوره از جایزه‌ی ملی کیفیت ICT توسط معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات از ۱۴ مهرماه آغاز و تا ۳۰ آبانماه امسال انجام شده است.

ادامه مطلب