محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۳ مهر

در قالب پروژۀ «هوشمندسازی مدارس کشور» وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فردا پروژه اتصال ۳۸۰۶۷ مدرسه روستایی و ۳۸۳۳۳ مدرسۀ شهری به اینترنت پرسرعت توسط رئیس جمهور افتتاح میشود.
این پروژه برای گسترش دسترسی به اینترنت پرسرعت در مدارس روستایی و شهری، با حمایت مجری توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با استفاده از سهم پروژۀ «خدمات عمومی اجباری» یا USO (Universal Services Obligation) از درآمد اپراتورها، اجرا شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۲ مهر

ایرانسل برای نخستین بار در ایران، خدمات پیشتیبانی ویژۀ ناشنوایان ارائه کرد. مراسم راه‌اندازی آزمایشیِ «خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل، ویژه ناشنوایان» صبح چهارشنبه ۹ مهر ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز جهانی ناشنوایان برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۱ مهر

سه برنامه «هم‌رفیق»، «دیرین دیرین»، «واسخندیش» در اولین جلسه شورای انتشار محتوای حرفه‌ای مجوز انتشار از رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر را دریافت کردند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۹ مهر

تفاهم‌نامه سه‌جانبه برای تسهیل و حمایت از تجاری‌سازی فناوری‌های نسل پنجم مخابراتی به امضا رسید.
تفاهم‌نامه‌ای میان ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات سیار ایران با هدف ایجاد سازوکارهای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در امر تحقیق، توسعه، تولید و تجاری‌سازی محصولات و خدمات این حوزه به امضا رسید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۹ مهر

به نوشته‌ی روزنامه ایران، «طرح اصلاح نرخ حامل‌های انرژی برای احیای صنعت ماینینگ (استخراج رمز ارز) جهت ایجاد فرصتی برای ارزآوری جهت ایجاد اشتغال در کشور با جمع‌آوری 23 امضا در مجلس کلید خورد». به همین علت سراغ فعالان عرصه استخراج رمزارز و صنعت ماینینگ رفتیم که جویا شویم در صورت تصویب این طرح و تبدیل شدن آن به قانون چه تحولی در این صنعت شاهد خواهیم بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۸ مهر

داتین زیرساخت کامل نرم‌افزاری برای صدور کارت اعتباری را در شرکت پرداخت نوین پیاده‌سازی می‌کند.
به گزارش روابط عمومی داتین، طبق قرارداده منعقد شده میان داتین و پرداخت نوین زیرساخت‌های فنی لازم برای صدور کارت اعتباری داتین در اختیار شرکت پرداخت نوین قرار خواهد گرفت و این شرکت نیز می‌تواند برای مشتریان خود با استفاده از این زیرساخت، سرویس کارت اعتباری را فراهم کند. از این پس داتین علاوه بر همکاری با شرکت توسعه پیشگامان پویا (وابسته به بانک ملی) با شرکت پرداخت نوین نیز در حوزه فروش مجوز سامانه سوئیچ صادر کنندگی و کارت اعتباری همکاری خواهد کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۸ مهر

به گزارش پیوست، اندازه بازار مبادلات رمزارز در ایران شفاف نیست و آمار دقیقی از آن وجود ندارد. اما طبق داده‌کاوی‌های انجام شده پس از قطعی سراسری اینترنت در آبان ۹۸ و کاهش نرخ ۱۰ درصدی سختی شبکه بیت‌کوین، اندازه بازار استخراج رمزارز در ایران را حداقل روزانه ۱۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند