محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۳ مهر

به گزارش پیوست، تنهای چیزی که امروزه بازار‌های سهام را هدایت می‌کند نقدینگی است. یعنی دارایی‌ها تنها براساس جذب، حرکت و توزیع پول قدیمی و جدید هدایت می‌شوند. ارزش‌گذاری حداقل تا مدتی به جریان پول بستگی دارد و در جایی که جریان پولی در کار نباشد ارزش سقوط می‌کند. تمامی بازار‌ها از طلا گرفته تا بیتکوین یا سهام در حال حاضر همین وضعیت را دارند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲ مهر

به گزارش دیجیاتو، طی توافق انجام شده بین شرکت ال جی و شرکت صنایع الکترونیک مادیران، این شرکت به عنوان نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش گوشی‌های موبایل با برند LG در ایران معرفی شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲ مهر

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از امضای دو تفاهم‌نامه در حوزه‌های خدمات پزشکی و حمل و نقل در بستر تکنولوژی نسل پنجم ارتباطات (5G) خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲ مهر

به گزارش پیوست، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ۵ کسب و کار فعال در حوزه تجارت الکترونیکی یک هفته فرصت داد تا کالاهای قاچاق خود را از روی سایت حذف و امکان شناسایی کالای قاچاق را روی پلتفرم‌های خود فراهم کنند در غیر اینصورت فیلتر خواهند شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲ مهر

با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی مدیرعامل همراه اول، مدیرکل ارتباطات در حوزه ستادی، معاون راهبردی و معاون توسعه سازمانی و سرمایه های انسانی این شرکت تغییر کردند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۳۱ شهريور

انجمن واردکنندگان موبایل یکی از دلایل گرانی گوشی را افزایش ۱۵ درصدی قیمت جهانی آن به دلیل افزایش قیمت چیپ‌ست عنوان کرد و از ورود ۵۰۰ هزار گوشی آیفون قاچاق در ۶ماه اول سال به کشور خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۳۱ شهريور

به گزارش پیوست، رئیس کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اعلام می‌کند که هنوز امکانات فنی اتصال کسب‌وکارها به سامانه امتا برای احراز هویت کاربرانشان فراهم نشده است. این اظهارات در حالی اعلام می‌شود که براساس دستور معاون امور فضای مجازی دادستانی کشور از فردا (۱ مهر) احراز هویت پلتفرم‌های آنلاین فعال در حوزه مسکن و خودرو از طریق امتا اجباری است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۳۰ شهريور

مدیرکل دفتر سازمانهای تخصصی بین‌المللی رگولاتوری از برگزاری نشست سه جانبه مجازی بین ایران، عمان و امارات درباره هماهنگی فرکانسی مرزی با حضور مدیران رگولاتوری و نمایندگان اپراتورهای سه کشور خبر داد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند