محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۶ شهريور

پذیره‌نویسی دارا دوم برای خرید سهام دولت در چهار پالایشگاه، با اپلیکیشن آپ از پنجم شهریور آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی آسان پرداخت، با استمرار شرایط شیوع ویروس کرونا و درپیش بودن ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی، استفاده از اپلیکیشن آپ فرصتی مناسب برای بهره مندی از مزایای خرید سهام دولتی پالایشگاه های تهران، تبریز، اصفهان و بندرعباس است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۵ شهريور

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نقش بخش خصوصی در رشد و توسعه صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور را حائز اهمیت دانست.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۵ شهريور

به گزارش مهر، عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه نظم لازم در برگزاری جلسات این شورا برای پیگیری شبکه ملی اطلاعات وجود ندارد، گفت: طرح دوفوریتی الزام دولت به تکمیل شبکه ملی در دستور کار مجلس است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۵ شهريور

به گزارش مهر، سازمان فناوری اطلاعات ایران در فراخوانی با اعلام محاسبه نیم بهای تعرفه اینترنت برای تولیدکنندگان محتوای آموزشی، از آنها خواست برای دریافت این تعرفه لیست برنامه های کاربردی خود را اعلام کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۵ شهريور

وزیر ارتباطات با بیان اینکه ۵۷ درصد اجزای زیرساختی شبکه ملی اطلاعات کامل شده و ۲۴ درصد از این اجزا هنوز مستقر نشده است، گفت: در زمینه پروژه موتورجستجوی بومی مردود شدیم.
محمدجواد آذری جهرمی امشب در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیما، در پاسخ به این سوال که چرا شبکه ملی اطلاعات به جای مشخصی نمی‌رسد، گفت: شبکه ملی اطلاعات یک پروژه نیست که تمام شود بلکه یک فرایند همیشه دائم است و به نوعی مدیای برقراری ارتباط مردم محسوب می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۴ شهريور

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس گفت: راه اندازی سامانه بومی معاملات کار زمان بری است و نباید به این زودی ها منتظر آن باشیم.
روح الله دهقان در خصوص کندی سامانه معاملاتی در بورس و فرابورس اظهار کرد: این روند کندی که سرمایه داران در هفته های اخیر مشاهده کرده اند صرفا در سامانه معاملاتی بورس تهران رخ داده و در اصل سامانه معاملاتی فرابورس زیادمشکلی ندارد که علت آن را می توان تعداد متفاوت تراکنش ها و سفارشات در این دو بازار دانست.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۴ شهريور

نشست بررسی وضعیت دارندگان پروانه خدمات ارتباطی ثابت (Servco) با حضور رئیس، قائم مقام و معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، رئیس و دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و برخی از نمایندگان شرکت های Servco برگزار شد.
در این جلسه که با هدف تقویت تعامل و بررسی مشکلات شرکت های Servco برگزار شد، نمایندگان این شرکت ها بالا بودن هزینه ارایه خدمات عمده فروشی مانند انتقال، IP و ...، اجرایی نشدن تعهدات مشخص شده اپراتورهای میزبان در پروانه، ارایه خدمات براساس تعرفه سال ۹۵ با وجود افزایش هزینه ها و مشخص نبودن چارچوب ارایه سرویس بین شرکت مخابرات و شرکت های FCP با شرکت های Servco را از جمله مشکلات پیش روی خود عنوان کردند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۴ شهريور

به گزارش پیوست، امکان صدور و تمدید کارت بازرگانی از طریق سامانه جامع تجارت و به صورت یک درگاه واحد ارائه خدمات به بازرگانان و تجار از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی فراهم شد. طی هفته گذشته صدور ۳۴ کارت بازرگانی از این طریق این سامانه تایید شده و برای صدور نهایی به صورت سیستمی برای اتاق بازرگانی ارسال شده است.

ادامه مطلب