محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۴ ارديبهشت

در سال ۱۳۹۹ که ملقب به سال «کرونا» بود، سهم بازار همراه اول و رایتل رشد کرد ولی ایرانسل ریزش داشت.
طبق آخرین گزارش آماری ارائه شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان نهاد حاکمیتی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وضعیت تجاری اپراتورهای تلفن همراه در سالِ ملقب به «کرونا» یعنی سال گذشته که اوج شیوع این ویروس بود با تغییرات معناداری مواجه شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۴ ارديبهشت

به گزارش پیوست، اتحادیه کشوری صنف کسب وکارهای مجازی در نامه‌ای به رئیس جمهوری خواستار قرار گرفتن رانندگان و موتورسواران سامانه‌های هوشمند در گروه مشاغل حساس و اولویت دریافت واکسن در سند ملی واکسیناسیون شده‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت

به گزارش پیوست، نشان تجاری کیف‌پولی الکترونیکی پاسارگاد از کیپاد به پی‌‌پاد تغییر کرد تا علاوه بر اینکه با شرایط جدید هماهنگ ‌شود نشان‌دهنده تغییر سبک ارائه خدمات این بستر پرداخت الکترونیکی به سمت هوشمندی باشد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، سازمان فناوری اطلاعات در قالب طرح حمایت از عرضه کنندگان محصول در پلتفرم‌های کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات، به فروشندگان و عرضه‌کنندگان محصول در پلتفرم‌های آنلاین نظیر فروشگاه‌های اینترنتی وام اعطا می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

امکان «تسویه در لحظه» برای رانندگان تپسی، علاوه بر بانک‌های ملی، پاسارگاد و سامان، برای رانندگانی که در بانک‌های ملت، صادرات و تجارت حساب دارند نیز فراهم شد.
تاکسی اینترنتی تپسی به عنوان اولین تاکسی اینترنتی که امکان «تسویه در لحظه» هزینه سفر را برای رانندگان خود فراهم کرده، با اضافه کردن این قابلیت برای رانندگان دارای حساب در بانک‌های ملت، صادرات و تجارت، حالا امکان استفاده از این ویژگی را برای ۷۰ درصد از رانندگان خود مهیا کرده است.
رانندگانی که حسابی از بانک‌های دیگر را برای تسویه کرایه به تپسی معرفی کرده‌اند نیز می‌توانند با معرفی حساب یکی از بانک‌های ملی، پاسارگاد، سامان، ملت، صادرات و تجارت در نرم‌افزار سفیران، از امکان تسویه در لحظه بهره‌مند شوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

کلاب‌هاوس از صبح روز ۷ اردیبهشت به گزارش برخی کاربران از اپراتورهای ثابت دچار اختلال شده است و دسترسی کاربران با آی‌پی ایران به آن امکان‌پذیر نیست. از چند روز پیش دسترسی کاربران به کلاب هاوس از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و مخابرات مسدود شده بود و حالا گزارش‌ها حاکی از ان است که این اختلال در شاتل نیز ایجاد شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۰ ارديبهشت

پروژه اصول، الزامات و چارچوب نظام جامع تنظیم مقررات فضای مجازی کشور با هدف دستیابی به چارچوبی جامع و هماهنگ برای یافتن راه حل‌ها و ساماندهی به مقوله تنظیم مقررات فضای مجازی انجام شد.
به گزارش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وحید یزدانیان گفت: این فعالیت پژوهشی به درخواست مرکز ملی فضای مجازی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۰ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌ایران، رویداد بزرگ فناوری CES در سال 2022 به صورت حضوری و در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد.
گری شاپیرو، مدیرعامل CTA، نهاد برگزارکننده نمایشگاه CES به تازگی اعلام کرد که این رویداد با حضور فیزیکی افراد در لاس وگاس، شهری که بیش از 40 سال میزبانی چنین گردهمایی را برعهده داشته، برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب