محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۱ ارديبهشت

پروژه «تدوین نقشه راه فناوری اینترنت اشیا و نگاشت اقتصادی متناظر با آن در چارچوب تقسیم کار ملی توسعه اینترنت اشیاء در شبکه ملی اطلاعات» در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت

رئیس شرکت ملی پست اعلام کرد: در پنج ماه گذشته برای خرید کامیون، وانت‌ها، سورتینگ‌ها که بخشی از آن خرید خدمات است بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.
«رمضانعلی سبحانی‌فر» مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اعلام خبر سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی پست برای نوسازی، سرعت بخشیدن و به‌روزرسانی به ناوگان پستی کشور، گفت: یکی از وظایف اصلی شرکت ملی پست امانت‌داری و سریع رساندن مرسولات به دست مردم است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت

به گزارش بورس‌نیوز، همراه اول با بیش از ۱۶ هزار BTS مجهز به فناوری نسل چهارم (4G) گسترده‌ترین شبکه ارتباطات پرسرعت همراه در کشور را به خود اختصاص داده است و بعد از آن نیز ایرانسل با ۱۴ هزار سایت قرار دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت

رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به انتشار آمارهای جهانی در خصوص سرمایه گذاری در زیرساخت های فضایی گفت: جمع سرمایه گذاری شرکت های فضایی در سال ۲۰۲۰ به ۲۵.۶ میلیارد دلار رسید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۹ ارديبهشت

شهریار زینی در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت اتوبوس‌های برقی ایران ساخت گفت: هدف اصلی این پروژه بومی سازی اقلام «های تک» برقی از جمله «درایو اتوبوس» و «موتور الکتریکی»، «مجموعه باتری پک»، «کانورترهای دی سی»، «شارژر»، «ماژولهای اتوبوس» و بقیه اقلام اتوبوس بوده است.
مدیر طرح‌های کلان ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی، حمل و نقل معاونت علمی و فناوری با بیان اینکه مجری این پروژه دانشگاه تهران با همکاری یک شرکت ایرانی است، گفت: اکنون نمونه مهندسی آن آماده و قرار است قبل از انتخابات و تا قبل از پایان خرداد ماه به مرحله رونمایی برسد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۹ ارديبهشت

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، با راه‌اندازی این سامانه، با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه، از طریق پیامک زمان مراجعه برای تزریق واکسن به عموم مردم اعلام خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۷ ارديبهشت

مدیرعامل شرکت مبین نت از برطرف شدن اختلال مقطعی در شبکه این شرکت ارائه دهنده خدمات TD-LTE خبر داد.
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، حسین طهرانی در خصوص اختلال صبح امروز شبکه این شرکت گفت: امروز ساعت 9 و 10 دقیقه صبح، مشکلی روی ارتباط فیبر یکی از نقاط اصلی این شرکت مشاهده شد که موجب اختلال عمومی روی شبکه مبین نت شد.

ادامه مطلب