محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۲ تير

به گزارش فارس، رئیس دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه تجربه برگزاری کلاس های آنلاین با ظرفیت ۳۰ هزار نفر را دارد و می تواند با استفاده از زیرساخت های غنی الکترونیکی، خدمات مورد نیاز دانشگاه های کشور و حتی منطقه را تامین کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۱ تير

به نوشته‌ی روزنامه ایران، با شروع به کار مجلس یازدهم موضوع فیلترینگ اینستاگرم داغ شد و طرح این موضوع موجب نگرانی همه فعالانی شد که بر بستر این شبکه اجتماعی کسب‌وکار راه‌اندازی کرده‌اند و حالا با زمزمه فیلترینگ به نوعی کسب‌وکار خود را در خطر می‌بینند. در همین راستا به سراغ کارشناسان و فعالان حوزه کسب و کار در فضای مجازی رفتیم تا نظر آن‌ها را در خصوص فیلتر اینستاگرم جویا شویم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۱ تير

به گزارش پیوست، نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جلسه ۱۷ تیرماه کمیسیون، گزینه‌های پیشنهادی برای عضویت در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه (کمیته فیلترینگ) و شورای عالی فضای مجازی را معرفی کردند. براساس قانون کمیسیون‌های تخصصی مجلس پس از تشکیل باید نمایندگان پیشنهادی خود برای حضور در شوراها و مجمع‌های تخصصی را به صحن علنی معرفی کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۱ تير

به گزارش پیوست، دبیرشورای فناوری اطلاعات در جلسه چهاردهم کارگروه تعامل پذیری دولت‌الکترونیکی خبر داد که بر اساس اعلام مدیرعامل بانک‌ملی این بانک اقدام به راه‌اندازی فرایند احراز هویت دیجیتالی برای عقد قراردادها و اسناد تجاری و پرداخت حقوق و عوارض دولتی مطابق با قواعد قانون تجارت الکترونیکی کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۱ تير

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از ماموریت‌های ما این است که سکوی فعالیت تجارت الکترونیک در کشور باشیم تا بتوانیم با کمک همه فعالان حوزه ارتباطات تحولی در این رابطه ایجاد کنیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۱ تير

به گزارش شرکت مخابرات ایران، مديرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام كرد: بخشي از مبالغ مربوط به ترميم هزينه‌های رفاهیات کارکنان و بازنشستگان، مربوط به سنوات گذشته وبخشی ازبهره وری سال ۹۸ شاغلین ازشنبه هفته آینده پرداخت می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۰ تير

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهمانان چهل و ششمین جلسه از سلسله جلسات نقد و اندیشه بابیان اینکه با راه‌اندازی اینترنت نسل پنجم، انقلاب صنعتی چهارم رخ می‌دهد نسبت به اطلاعات حریم خصوصی با شکل‌گیری 5G ابراز نگرانی کردند که باید راهکارهایی برای آن در نظر گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۰ تير

به گزارش فارس، رئیس هیأت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل با بیان اینکه ۵۰۰ هزار گوشی همراه از ابتدای سال تا کنون در گمرک آزاده نشده است، گفت: با توجه به اوضاع نابسامان وضعیت بازار موبایل و برای تأمین نیاز مردم باید هرچه سریع‌تر تلفن‌های همراه انبار شده در گمرک آزاد شود.

ادامه مطلب