محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۰ تير

به گزارش فارس، تفاهم نامه ایجاد و توسعه ظرفیت های همکاری‌ مشترک، به منظور اتصال بازار فروش و توزیع محصولات مشاغل خانگی به شبکه پستی، بین شرکت ملی پست و جهاد دانشگاهی منعقد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۹ تير

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) به نقش این پژوهشگاه در بومی‌سازی لبه فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی تاکید کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۹ تير

وزیر ارتباطات در حکمی علی مدنی زاده را به عنوان عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب کرد.
محمدجواد آذری جهرمی با استناد به ماده ۱۵ اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات ایران، علی مدنی‌زاده را به مدت ۲ سال به عضویت هیئت عامل این سازمان منصوب کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۹ تير

به گزارش فارس، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه برای نخستین‌بار در ایران یک ماهواره سنجشی با قدرت تصویربرداری بالا ساخته می‌شود، گفت: طراحی مفهومی ماهواره پیام 2 پایان سال جاری به اتمام می‌رسد و مشخصات دقیق آن پیاده‌سازی خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۹ تير

به گزارش پیوست، عصر روز ۱۸ تیر کاربران در شبکه‌های اجتماعی خبر از اختلال و قطعی در سرویس‌های اینترنت همراه و ثابت خود دادند. به دنبال این اتفاق سجاد بنابی، عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در توییتی اعلام کرد که قطعی گسترده اینترنت در خارج از مرزهای ایران به ویژه ارمنستان و ترکیه باعث اختلال در شبکه اینترنت کشور شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۸ تير

به گزارش پیوست، حدود دو سال از آغاز پروژه پرداخت‌یاری در نظام پرداخت کشور می‌گذرد و شرکت‌ها و بازیگران فعال در اکو سیستم پرداخت کشور، پس از سال‌ها تلاش و کوبیدن بر طبل اعتراض به انحصاری بودن مجوزهای PSPگری برای فعالیت، در نهایت موفق شدند تا بانک مرکزی را راضی به تعریف چارچوب جدیدی در این زمینه به نام سند پرداختیاری کنند.

ادامه مطلب