محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۸ تير

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: بازیگران خلاق و دارای ایده در حوزه اینترنت اشیا شناسایی و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۸ تير

سازمان بورس و اوراق بهادار تهران اعلام کرد تعلیق نماد معاملاتی شرکت مخابرات ایران در بورس تا ۳۱ تیر ماه به منظور بررسی شفافیت اطلاعاتی ناشر ادامه خواهد داشت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۸ تير

به گزارش ایلنا، انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت و لوازم جانبی اتاق بازرگانی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای واردات گوشی بالای ۳۰۰ یورو را ممنوع اعلام کردکه به دستور سرپرست وزارت صمت این محدودیت تا اطلاع ثانوی لغو شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۷ تير

نخستین مرکز مراجعه حضوری دیجی‌کالا برای ارتباط موثر با مشتریان دیجی‌کالا در مرکز خرید پلاتین تهران راه‌اندازی شد.
در این مرکز مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و سرویس‌های مورد نیاز مشتریان ارائه می‌شود تا تجربه خوشایندی از خرید برای مشتری بسازد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۷ تير

به گزارش پیوست، مانیتورینگ و پایش ۶۰ درصد از بانک‌های کشور به صورت متمرکز به ساختمان جدید توسن منتقل شد. پیش از این مانیتورینگ بانک‌های کشور که از کربنکینگ توسن استفاده می‌کردند به صورت مجزا در دو ساختمام متفاوت صورت می‌گرفت حال با تمرکز این ساختمان‌ها در یک ساختمان مانیتورینگ این بانک‌ها را نیز به صورت یکپارچه صورت می‌گیرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۷ تير

بر اساس آخرین هماهنگی انجام شده میان بانک مرکزی، وزارت صمت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تا این لحظه هیچگونه تغییری در رویه واردات گوشی تلفن همراه بالای ۳۰۰ یورو ایجاد نشده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۷ تير

به گزارش شرکت مخابرات ایران، شرکت گسترش خدمات ارتباطات با نام فعلي کاراشاب كه در حوزه تامین و ارائه خدمات ارزش افزوده و محتوای دیجیتال بر بستر تلفن ثابت فعال است، به منظور تقويت هويت برند و تاثير نشان گرافيكي شركت بر مخاطبان، در نظر دارد انتخاب نام و لوگوي شرکت را به عموم مشتريان و تمام اهالي ذوق و قلم و اساتيد حوزه طراحي برند و لوگو در سراسر كشور بسپارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۶ تير

ایرانسل و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تفاهم‌نامه ۳ ساله‌ای برای همکاری در زمینۀ زیرساخت‌ها و فناوری‌های نوین ارتباطی، امضا کردند. شرکت توسعۀ تدبیر ماهر اسپادانا به عنوان مشاور نمایندۀ مجری، در اجرای این تفاهم‌نامه حضور دارد.

ادامه مطلب