محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۱ تير

به گزارش آی‌تی‌ایران، طبق اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه، انتشار برخی اخبار در روزهای اخیر این شائبه را به وجود آورده است که احراز هویت الکترونیکی در سامانه جامع اطلاعات مشتریان، سجام رایگان است که سمات این موضوع را تکذیب می‌کند.
در این اطلاعیه آمده است: خدمات ارائه شده از سوی بخش خصوصی رایگان نیست و اظهار نظرها در این مورد فاقد وجاهت قانونی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۱ تير

به نوشته‌ی دنیای اقتصاد، بازار سرمایه کشور در آینده‎ای نزدیک شاهد عرضه اولیه سهام نخستین استارت‌آپ‌های ایرانی خواهد بود. هرچند مدتی طول کشید تا این کسب‌وکارهای نوپا بتوانند مدیران بازار سرمایه را متقاعد کنند که با همه تفاوت‎هایی که با شرکت‌های فعلی حاضر در بورس دارند، آمادگی لازم را برای ورود به این بازار دارند. به هر حال، این کشمکش ادامه داشت تا اینکه بالاخره دولتی‎ها کوتاه آمدند تا مقدمات این حضور را فراهم کنند. مسوولان بورسی به‌رغم جلسات مختلف هنوز جزئیاتی از روش موردنظر برای ورود استارت‌آپ‌ها به بورس ارائه نداده‌اند و یکی از دلایل این تاخیر، پیچیدگی‌ها و جزئیات یک تابلوی جدید و اجرای یک مدل تازه است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۱ تير

حمایت از پژوهش‌های دانشگاهی در حوزه‌های فناوری محور اولویت دار ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در دستور کار قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۱ تير

به گزارش ایلنا، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر عنوان واحد نمونه نرم افزار کشور و تندیس طلایی وزارت صمت را کسب کرد.
به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر، در مراسم روز ملی صنعت و معدن با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت معدن و تجارت از ۳۰ برگزیده صنعتی و معدنی کشور تجلیل به عمل آمد و تندیس طلایی روز صنعت و معدن به مهندس بابک رهنماپور مدیرعامل این شرکت به عنوان واحد نمونه نرم افزار در سال 1398 اهدا شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۱ تير

به گزارش پیوست، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در اطلاعیه‌ای از لزوم اعلام به روز قیمت و موجودی کالا در فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی خبر داده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۰ تير

مدیرعامل ایرانسل در نشست آنلاین هم‌اندیشی بازیگران بازار محتوای دیجیتال، که در راستای پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ایرانسل برای «توانمند‌سازی و تقویت تولید داخلی محتوای دیجیتال» برگزار شد، بر آمادگی ایرانسل در حمایت هر چه بیشتر از توانمندسازی تولیدکنندگان داخلی محتوای دیجیتال تأکید کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۰ تير

به نوشته‌ی دنیای اقتصاد، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها همچنان نقش قدرتمندی در ارتباطات ایرانیان ایفا می‌کنند و در این میان حتی پیام‌رسان تلگرام به‌رغم فیلتر بودن یکی از دو پیام‌رسان محبوب بین مردم است.

ادامه مطلب