محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۰ تير

اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد: خبرها حاکی از آن است که احتمال برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی بازی و سرگرمی در آبان ماه امسال قوت گرفته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۰ تير

مدیرعامل شرکت همراه اول با اشاره به تعداد سیم کارت‌های فعال این اپراتور، گفت: درحال حاضر۹۰ میلیون سیم کارت همراه اول در اختیار مردم بوده که شامل ۲۰ میلیون سیم‌کارت دائمی و ۷۰ میلیون اعتباری است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۰ تير

به گزارش آی‌تی‌من، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در آستانه برگزاری مجمع عمومی سالانه این شرکت، در یک برنامه زنده اینستاگرامی به تشریح عملکرد و دستاوردهای شرکت مخابرات ایران در سال ۹۸ پرداخت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، تاکنون ۱۷۵ هزار مشترک برای تبدیل از اینترنت ADSL به VDSL اعلام نیاز کردند که این شرکت در حال فراهم کردن امکانات است تا بتواند تجهیزات را برای آنها دایر کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير

به گزارش آی‌تی‌من، نشست مشترک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و سندیکای صنعت مخابرات ایران برگزار شد.
محمدباقر اثنی عشری رییس، برات قنبری دبیر کل و آزاد معروفی رییس کمیسیون شبکه سازمان، داود ادیب رییس هیات مدیره، فریبرز نژاد دادگر عضو هیات مدیره و دبیر و اسماعیل ثنایی نایب رییس دوم اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، حسین ریاضی رییس هیات مدیره و فرامرز رستگار دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران در این نشست حضور داشتند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند