محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲ فروردين

وزیر ارتباطات اعلام کرد: مصرف اینترنت نشان می دهد نوروز حدود یک میلیون نفر از تهران خارج شده اند.
محمد جواد آذری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: مصرف اینترنت نشان می دهد، نوروز حدود یک میلیون نفر از تهران خارج شده اند. نوروز قبل این آمار ۴ میلیون نفر بوده.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱ فروردين

به گزارش مهر، گزارش نرخ پیشرفت ویروس کرونا که از سوی سازمان فضایی ایران منتشر شده به تفکیک استان‌ها مربوط به بازه زمانی ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ تا ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱ فروردين

سخنگوی هیات رئیسه مجلس از برگزاری آزمایشی جلسه دیجیتالی دوسویه قوه مقننه خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم در نیمه دوم فروردین ماه ۹۹ جلسات علنی دیجیتالی دوسویه را برگزار کنیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۹ اسفند

ضعف در کیفیت اینترنت یکی از موانع آموزش مجازی دانشگاهها در بحران کرونا است و به نظر می رسد این چالش با توسعه زیرساختهای شبکه ارتباطی کشور و تقویت پیام رسان های داخلی حل شود.
گروه دانش و فناوری؛ معصومه بخشی پور: دامنه شیوع ویروس کرونا که تمامی استان‌ها را در بر گرفته، باعث تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس کشور شده و برای جلوگیری از عقب ماندگی تحصیلی وزارت خانه‌هایی مانند علوم و آموزش و پرورش سازوکارهایی را با محوریت آموزش از راه دور در پیش گرفته اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۹ اسفند

به گزارش ایسنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اختصاص ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان به معلمان خبر داد.
در این روزها که حضور افراد در مراکز آموزشی، اداری و اماکن عمومی کاهش یافته و بسیاری ماندن در خانه را ترجیح داده‌اند، برخی فعالیت‌های کاری خود را به‌صورت دورکاری انجام می‌دهند و دانش‌آموزان و دانشجویان هم از ابزارهای فناوری اطلاعات برای آموزش از راه دور استفاده می‌کنند، استفاده از دیتا افزایش یافته و این موضوع منجربه کاهش کیفیت اینترنت شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۹ اسفند

ایرانسل در قالب پویش‌های مردمی رسمی، به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری و درمان کرونا در استان‌های مختلف کمک کرد.
در پی شیوع ویروس کرونا در ایران و با توجه به مسؤولیت اجتماعی ایرانسل، این اپراتور علاوه بر اتخاذ تدابیر ویژه ارتباطی، هشت و نیم میلیارد ریال نیز به مراکز درمانی و نهادهای مقابله با این بیماری در استان‌های مختلف اختصاص داد.
این مبالغ در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد و تهران و در قالب پویش‌های مردمی که به دعوت دانشگاه‌های علوم پزشکی، استانداری‌ و شهرداری‌ها برای حمایت از کادر درمانی کشور و مجموعه‌های درگیر در امر پیشگیری تشکیل شده است، هزینه می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۹ اسفند

وزیر ارتباطات از تمدید بسته اینترنت ۱۰۰ گیگابایتی برخی اپراتورهای اینترنتی تا هفتم فروردین ماه خبر داد.
محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر با درج هشتگ درخانه می مانیم نوشت: تاکنون ۴ اپراتور اینترنت ثابت هدیه‌های ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت خانگی خود را تا هفتم فروردین ۹۹ تمدید کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۹ اسفند

گزارش دیجیاتو، چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تاکسی‌های اینترنتی تقاضای افزایش نرخ کرایه‌های خود را از طریق اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی داشتند و گمانه‌زنی‌ها بر این شد که در شرایط کنونی این افزایش قیمت صورت گرفته است. عضو هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی اما تاکید می‌کند که این درخواست در همان زمان گران شدن بنزین صورت گرفته و ربطی به وقایع اخیر ندارد. او باور دارد که باید نرخ تاکسی‌های اینترنتی افزایش پیدا کند اما شرایط کنونی را موقعیت مناسبی برای این افزایش قیمت نمی‌داند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند