محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۴ آذر

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با رییس شرکت آژانس فضایی جمهوری آذربایجان دیدار کرد.
محمد جواد آذری جهرمی در ادامه دیدار های دوجانبه و رایزنی های بین المللی خود در جریان سفر به جمهوری آذربایجان در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی باکوتل ۲۰۱۹ با رشاد نبی اف رییس شرکت آژانس فضایی جمهوری آذربایجان دیدار کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۴ آذر

اینترنت موبایل در شهرستان‌های زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر و چابهار استان سیستان و بلوچستان وصل شد.
استان سیستان و بلوچستان از برقراری مجدد اینترنت تلفن‌های همراه در اکثر نقاط این استان پس از ۱۷ روز قطعی حکایت دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۴ آذر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با دبیر کل اتحادیه جهانی ارتباطات (ITU) دیدار و گفت و گو کرد.
محمد جواد آذری جهرمی در ادامه دیدارها و رایزنی های بین المللی خود در جریان سفر به جمهوری آذربایجان با هولین ژائو، دبیر کل ITU دیدار و در خصوص همکاری های دوجانبه ایران با این اتحادیه جهانی گفت‌وگو کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۳ آذر

به گزارش فارس، همراه اول در واکنش به خبر « تازه‌ترین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه» اعلام کرد: شاخص «سهم بازار» در سال ۱۳۹۷ مبتنی بر VLR بوده، ولی در سال ۱۳۹۸ این شاخص به RGS تبدیل شده و لذا مقایسه آماری در این زمینه نادرست است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۳ آذر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به دنبال ملاقات‌های دو جانبه با وزیر ارتباطات ترکیه، بنا شد کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در حوزه آی سی تی را هفته آینده در تهران میزبانی کنیم و هیاتی با مسوولیت معاون وزیر ارتباطات ترکیه به ایران خواهد آمد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۳ آذر

به گزارش پیوست، کسب‌وکارهای آنلاین ارائه دهنده خدمات مشاوره و رزرو نوبت در دوره قطعی اینترنت با ۱۰۰ درصد کاهش فروش مواجه شدند.
طبق برآورد مرکز توسعه تجارت الکترونیکی این گروه از کسب‌وکارها بیشترین ضرر را متحمل شده‌اند چرا که میزان فروششان تقریبا به صفر رسیده است. پس از این گروه، کسب‌و‌کارهای فعال در حوزه فروش کتاب و محصولات فرهنگی و همچنین ارائه‌دهندگان تخفیف گروهی قرار می‌گیرند که این گروه از کسب‌وکارها با ۹۰ درصد کاهش فروش مواجه شده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۳ آذر

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در نامه‌ای به رئیس مجلس اعلام کرد که در طرح «قانون جامع بانکداری» که هم‌اکنون در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است، ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ﻓﻨﺎوری در ﺣﻮزه ﭘﻮﻟﯽ بانکی ﮐﺸﻮر، ﺗﻐﯿﯿﺮات و ﺗﺄﺛﯿﺮات ﻓﻨﺎوری در اﯾﻦ ﺣﻮزه توجهی نشده است.

ادامه مطلب