محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۵ آبان

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ضمن فراخوان جذب کارگزار نمایشگاه دائمی محصولات دانش‌بنیان در عراق اعلام کرد در نظر دارد با هدف توسعه صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان از حضور آنها در نمایشگاه دائمی محصولات دانش‌بنیان و پیشرفته در این کشور حمایت کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۵ آبان

#۶*۸۰۰* به کد محبوب مردم تبدیل شده است، کدی که مصداق این جمله معروف است؛ «چیزهایی است که نمی‌دانی». بسیاری از کاربران پس از گرفتن این کد دستوری متوجه شدند مبالغ عجیبی از حساب شان کسر شده است. از رقم های اندک گرفته تا ۱۲میلیون تومان.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۴ آبان

فراخوان دوازدهمین دوره پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا ۲۰ آبان تمدید شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۴ آبان

به گزارش آی‌تی‌من، وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که عوامل اصلی قاچاق تلفن همراه شناسایی و با دستور مقامات قضایی بازداشت شدند.
وزارت ارتباطات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)، با بهره‌گیری از توان سامانه ‌های هوشمند، عوامل اصلی قاچاق تلفن همراه شناسایی و با دستور مقامات قضایی بازداشت شدند. ارزش کالای قاچاق شناسایی ‌شده اولیه به کشور توسط این متخلفان، بیش از ۱۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۴ آبان

به گزارش گروه بنگاه‌ها، باشگاه وفاداری رانندگان تپ‌سی، به‌منظور ارائه خدمات مختلف رفاهی، آموزشی و درمانی به سفیران این شرکت راه‌اندازی شد. این باشگاه با عنوان «باشگاه حرفه‌ای‌های تپسی»، از چند ماه گذشته آغاز به کار کرده و خدمات متنوعی را به رانندگان برتر این شرکت ارائه می‌کند. این خدمات، شامل خدمات مختلف مرتبط با خودرو و خدمات درمانی، آموزشی و رفاهی است. باشگاه حرفه‌ای‌ها در گام اول برای رانندگان فعال در تهران راه‌اندازی شده و در ادامه در سایر شهرها نیز اجرایی می‌شود. سفیرانی که میانگین امتیاز سفرهای آنها بالاتر از ۹ باشد، وارد باشگاه «حرفه‌ای‌‌ها» می‌شوند و برحسب میزان فعالیت خود، در سه دسته برنزی، نقره‌ای و طلایی سطح‌بندی می‌شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۴ آبان

به گزارش زومیت، انجمن صنفی خدمات دیجیتال اتاق بازرگانی تهران با انتشار بیانیه‌ای، سعی کرد میزان درآمد حاصل از سرویس‌های ارزش افزوده و نحوه‌ی نظارت و موارد استفاده از آن را شفاف‌سازی کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۴ آبان

کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اقدامات انجام شده برای تحقق دولت الکترونیک در کشور را مورد بررسی قرار می دهد.
تحقق دولت الکترونیک در کشور مطابق با تکالیف مواد ۶۷ و ۶۸ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه به وزارت ارتباطات تکلیف شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۴ آبان

به گزارش پیوست، طرح تسهیل فعالیت کسب و کارهای نوپا توسط فراکسیون زیست بوم فناوری و نوآوری مجلس تهیه می‌شود.
رئیس این فراکسیون با تایید این خبر گفت: این طرح تا ۲ هفته دیگر با جمع‌آوری نظرات بخش‌های درگیر با این موضوع تهیه خواهد شد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند