محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۲ آبان

وزیر ارتباطات در حکمی اعضای کارگروه تخصصی امور دولت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را منصوب کرد.
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اجرای بند (7) آیین نامه کارگروه تخصصی امور دولت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بر اساس پیشنهاد مشاور وزیر در امور دولت، افراد زیر را به مدت 2 سال به عنوان «عضو کارگروه تخصصی امور دولت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» منصوب کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۲ آبان

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: سامانه کارپوشه ملی ایرانیان در نظر دارد به صورت پایلوت قبض تلفن همراه و ثابت رابه صورت الکترونیکی را در اختیار شهروندان قرار دهد.
حسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست درباره عملکرد کارپوشه ملی ایرانیان توضیح داد: سازمان فناوری اطلاعات ظرفیت بسیار مناسبی دارد و ما به دنبال این بودیم که از این ظرفیت استفاده کنیم چراکه این مجموعه یک مجموعه توسعه یافته است و عملا خودش نمی تواند فعالیت اجرایی داشته باشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۲ آبان

به نوشته‌ی روزنامه ایران، با مطرح شدن طرح vpn قانونی در کارگروه «تعیین مصادیق محتوای مجرمانه» و نقل قول این مطلب از زبان حمید فتاحی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، وی در گفت‌و‌گو با «ایران» گفت: عده‌ای در کشور با فشار بر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌دنبال بستن تمام vpn‌ها هستند. این در حالی است که نمی‌توان با یک فرمول این کار را انجام داد، چرا که در شرایط کنونی که کشور تحریم است برای فعالیت‌های مالی اقتصادی باید با vpnها‌ تحریم‌ها را دور زد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۲ آبان

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شورای هماهنگی اقتصادی کشور باید به جای تصمیمات لحظه‌ای مانع واردات محصولاتی شود که امکان تولید آن در داخل وجود دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۲ آبان

به گزارش ایسنا، بررسی هزینه های مصرف اینترنت در کشور نشان می‌دهد که در صورت تحقق شبکه ملی اطلاعات و داخلی شدن ۵۰ درصد ترافیک، رقم صرفه‌جویی در مصرف پهنای باند از بودجه سالانه بخش ICT بیشتر می شود.
مجموع هزینه‌های مصرف اینترنت در کشور بر مبنای تعداد مشترکان اینترنت باند پهن و نیز هزینه‌ای که کاربران خانگی و تجاری صرف اینترنت می کنند توسط مرکز ملی فضای مجازی بررسی شده است، نتیجه این بررسی نشان می دهد که در صورت استفاده از شبکه ملی اطلاعات، شاهد کاهش هزینه تامین پهنای باند کشور و خانوار خواهیم بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۲ آبان

به گزارش پیوست، کیف پول الکترونیکی مشترک اسنپ و آسان پرداخت (آپ) با نام «آسان‌ساز» برای پرداخت‌های سرویس تاکسی اینترنتی اسنپ و سفارش آنلاین غذای اسنپ فود رونمایی شد.
صبح امروز (۱۲ آبان ماه) در مراسم رونمایی از این کیف پول الکترونیکی ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ با اعلام این موضوع که ۳۰ خدمت به مرور در این کیف پول ارائه خواهد شد گفت: «ارائه کیف پول الکترونیکی مشترک برای تسهیل خدمت‌رسانی به کاربران است و سرمایه‌گذاری برای این موضوع از یک سال پیش آغاز شده است.»

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۲ آبان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام کد دستوری #6*800* از گزارش گیری میزان هزینه های پرداخت شده از سوی مشترکین تلفن همراه کشور بابت خدمات ارزش افزوده خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۱ آبان

به گزارش ویجیاتو، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرم خود در پاسخ به گیمری که از او به خاطر وضعیت بد پینگ بازی‌ها انتقاد کرده بود قول داد که این مشکل در هفته آتی حل خواهد شد.

ادامه مطلب