محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۰ خرداد

همزمان با بازگشایی مدارس از نیمه شهریور سال گذشته و استمرار جریان آموزش در قالب شبکه شاد، استفاده از شبکه شاد برای همه کاربران به دستور رئیس جمهور و مصوبه دولت، رایگان اعلام شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۹ خرداد

به گزارش پیوست، عضو هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی معتقد است که ابطال دستورالعمل پرداخت عوارض شهری برای تاکسی‌های اینترنتی توسط دیوان عدالت اداری، صاحبان این کسب‌وکارها را با چالش‌های جدی مواجه خواهد کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۹ خرداد

به گزارش دیجیاتو، رییس نصر تهران تاکید دارد که برگزاری نمایشگاه الکامپ به صورت فیزیکی می‌تواند حساس‌برانگیز تلقی شود اما مطالبه‌ای که از سوی فعالین حوزه فاوا بوده آنها را مجاب کرده تا نمایشگاه را حتما به صورت فیزیکی برگزار کنند. او می‌گوید آنها تابع مقررات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند و تمهیدات کرونایی برای برگزاری این نمایشگاه دیده‌اند؛ نمایشگاهی که به نظر او در سال ۱۴۰۰ تخصصی‌تر نسبت به ادوار گذشته برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۹ خرداد

مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره "ضوابط و چارچوب موافقت‌نامه‌های سطح خدمات پستی" به اپراتورهای پستی ابلاغ شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این مصوبه که با هدف تضمین کیفیت خدمات و هزینه عدم اجرای تعهدات در شبکه‌های پستی و رعایت حقوق مشتریان در اردیبهشت سال جاری تصویب شده بود با امضای دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای اجرا به شرکتهای ملی پست جمهوری اسلامی ایران، پست پیشگامان بادپا و پست اول فاخر ایرانیان ابلاغ شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۸ خرداد

به گزارش مهر، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران صبح امروز دوشنبه با حضور ۸۸.۵۳ درصد سهامداران و اعضای حقیقی و نمایندگان حقوقی هیأت مدیره این شرکت، در محل سالن همایش‌های ساختمان دکتر وفا غفاریان برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۸ خرداد

معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا با اشاره به این که اضافه کردن اجباری کاربر به کانال و گروه‌های سرگرمی، اقتصادی، انتخاباتی و ... جرم است تاکید کرد در صورت شکایت افراد، پلیس فتا با متخلفین برخورد خواهد کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۷ خرداد

روش‌های کلاهبرداری اگرچه روزبه‌روز در حال تغییر است، اما بعضی از روش‌ها برای کسانی که قصد سوءاستفاده از ناآگاهی افراد را دارند، هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود و همواره با تغییرات جزئی، کلاهبردارانی پیدا می‌شوند که بخواهند از عدم اطلاع مردم بهره بگیرند.

ادامه مطلب