محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۱ مهر

شرکت ارتباطات سیار ایران در شش ماه اول سال 98 درآمد 8 هزار و 426 میلیارد تومانی ساخت است که توانسته است با این میزان درآمد 50% از درآمد برآوردی سال 98 را پوشش دهد.
ارتباطات سیار ایران در شهریور ماه درآمد یک هزار و 469 میلیارد تومانی ساخته است. که بخش اصلی درآمد‌ها شرکت را درآمد کارکرد مشترکین خطوط اعتباری تشکیل می‌دهد. درآمد تجیمیعی همراه در دوره شش ماهه منتهی به شهریور 98 مبلغ 8.4 هزار میلیارد تومان است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۱ مهر

به گزارش پیوست، کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) نگران سطح امنیتی نگهداری دیتاهای تاکسی‌های اینترنتی در وزارت کشور است و از سویی انتظار دارد مشخص شود که دریافت عوارض از تاکسی‌های اینترنتی که در دستورالعمل فعالیت این کسب‌وکارها به آن اشاره شده، باب جدید دریافت پول از کسب‌و‌کارها نیست و جایگاه قانونی دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۱ مهر

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات از ایجاد مسیر پشتیبان برای بالابردن ضریب پایداری شبکه ارتباطی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران و ۲ برابر شدن پهنای باند ورودی استان ایلام خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۰ مهر

در حالیکه با توجه به هزینه‌های بالای اینترنت در سرویس رومینگ اپراتورهای ایرانی، به زائران اربعین توصیه شده بود از سیم‌کارت‌های عراقی برای خدمات اینترنتی استفاده کنند، به نظر می‌رسد که از روزهای گذشته به دلیل مشکلات در کشور عراق، اینترنت این سیم‌کارت‌ها در برخی مناطق با مشکلاتی مواجه است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۰ مهر

تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فضایی ایران و سازمان منطقه آزاد قشم با هدف ایجاد طرح منطقه گردشگری فضایی (پارک موضوعی فضا پایه) در جزیره قشم امضا شد.
این تفاهم‌نامه با رویکرد ایجاد طرح منطقه گردشگری فضایی و به عنوان نخستین پارک فضایی کشور در قشم با حضور مرتضی براری رییس سازمان فضایی ایران و حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در تهران امضا شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۰ مهر

به گزارش پیوست، اجرای پروژه مدیریت محتوا در دستور کار بانک ملی ایران قرار گرفت. با اجرایی شدن این پروژه از سوی بانک ملی کلیه اسناد بانک ملی الکترونیکی و دسترسی به این اسناد ساده‌تر از گذشته خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۰ مهر

مجری پروژه "طراحي و پياده سازي نرم افزاري شبكه LTE مجهز به هوش مصنوعي با رويكرد "5G، اپراتورهای شبکه ارتباطی ثابت و سیار را مشتری اصلی شبکه های خودسازمانده مجهز به هوش مصنوعی عنوان کرده است.
دکتر محمد اکبری در خصوص پروژه «طراحي و پياده سازي نرم افزاري شبكه LTE مجهز به هوش مصنوعي با رويكرد 5G و قابليت خودسازماندهي (SON) در بخش دسترسي راديويي»، اظهار کرد: این پروژه ذیل طرح 5G در پژوهشگاه تعریف شده است و روی ۳ محور اصلی استوار است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۹ مهر

به گزارش پیوست، رویداد سلسله گردهمایی موج سوم زیست‌بوم کارآفرینی با هدف بررسی چالش‌های راهبردی و سرمایه‌گذاری بذری برگزار شد. در این رویداد فعالان اکوسیستم استارتاپی چون سرمایه‌گذاران و شتاب‌دهنده‌ها با تمرکز بر معرفی مجموعه «۱۰۰ استارتاپ» موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری این حوزه را بررسی کردند. در این رویداد اعلام شد که هدف از راه‌اندازی مجموعه ۱۰۰ استارتاپ سرمایه‌گذاری سالانه ۲۰ میلیارد تومان روی ۱۰۰ استارتاپ است.

ادامه مطلب