محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۵ مرداد

مجری طرح نسل پنجم شبکه ارتباطی 5G از برگزاری فراخوان برون سپاری پروژه «طراحی و پیاده سازی شبکه خود-سازمانده (SON) بهره مند از هوش مصنوعی» توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۵ مرداد

به گزارش فارس، لوگوی شرکت ملی پست ایران از فردا و در آستانه عید غدیر تغییر می‌کند.
شرکت ملی پست در نظر دارد از این هفته، لوگوی خود را تغییر دهد، به گفته مسؤولان این شرکت از فردا و در آستانه عید غدیر از لوگوی جدید پست رونمایی می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۴ مرداد

به گزارش مهر به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، آزمون‌های محیطی خلاء حرارتی و ارتعاشی بسته باتری جدید (تعویضی) مدل پروازی ماهواره «ناهید یک» انجام شد و از لحاظ کارکرد در محیط فضا مورد تایید قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۴ مرداد

امید شکوفا در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه سامانه رادیو تلسکوپ فضایی با هدف پایش امواج رادیویی منابع کیهانی و کائنات توسط محققان پژوهشگاه فضایی ایران ساخته شده است، گفت: رادیو تلسکوپ یک گیرنده رادیویی است که امواج رادیویی منابع مختلف کیهانی مانند کهکشان ها، سحابی ها و اجرام مختلف را دریافت می کند و برخلاف رصدهای اپتیک بدون محدودیت شرایط جوی، منابع مختلف رادیویی را پایش می کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۴ مرداد

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز با سفر به شهرستان قرچک در مراسم آیین افتتاح پروژه‌های مخابراتی و سامانه متمرکز خدمات مخابرات جنوب شرق استان تهران، با اشاره به اینکه تمایل زندگی در اطراف شهر تهران افزایش‌یافته است، گفت: وزارت ارتباطات برای توسعه ارتباطات در شهرستان‌های پرند، بهارستان، شهریار، اسلامشهر و دیگر شهرهای استان تهران برنامه ویژه‌ای در حال اجرا دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۴ مرداد

به گزارش ایلنا، سورنا ستاری در سخنانی در نخستین مجمع پیشگامان اقتصاد دانش بنیان در حوزه سلامت که در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: متاسفانه ساختار کشور ما یک ساختار وارداتی است و این فرهنگ را از زمانی که نفت وارد اقتصاد کشور شد، یاد گرفتیم که نفت را بفروشیم و جنس وارد کشور کنیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۴ مرداد

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، محمد جواد آذری‌جهرمی در جلسه اداری استانداری مرکزی با بیان اینکه البته هدف اصلی حضور ما بررسی مشکلات است گفت: بنابراین باید بپردازیم به بخش‌هایی که نیازمند کار است. بازدید میدانی از صبح در شهرهای ساوه، تفرش داشتیم که برخی از مشکلات واضح بود و نیازمند رسیدگی جدی است. برخی جاده‌های استان فاقد پوشش بودند که تصمیمات خوبی گرفته شد تا ظرف سه ماه آینده مشکل ارتباطی استان بر طرف شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۴ مرداد

به گزارش ایلنا، محمد جواد آذری‌جهرمی در این دیدار با اشاره به سفر چندی پیش خود به وین و دیدار با دبیر کل یونیدو گفت: ما در آخرین دیدار با دبیرکل در وین، توافقات خوبی داشتیم و می‌دانم تیم‌ها برای نهایی کردن توافق‌نامه و آغاز همکاری‌های مشترک همکاری‌های خیلی خوبی داشتند.

ادامه مطلب