محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ خرداد

به گزارش پیوست، دبیر اجرایی نمایشگاه الکامپ در نشست دورهمی الکام‌استارز اعلام کرد امسال در نمایشگاه الکامپ بخش الکام‌گیمز به صورت مستقل برگزار می‌شود و مانند سال گذشته حمایت کامل کافه بازار را به همراه ندارد اما اگر تیمی نیاز به کمک داشت، کافه‌بازار حمایت مالی خواهد کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ خرداد

به گزارش آی‌تی‌من، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری پردیس بازدید و آمادگی مجلس را برای تصویب قوانین حمایتی مورد نظر استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان اعلام کرد.
لاریجانی در جریان این بازدید گفت: شما جوانان اندیشمند و مبتکر در آستانه جهش‌های بزرگ هستید و تحریم‌ها کمک کرد که رویکرد وزارتخانه‌ها به تولیدات و ابتکارات شما باشد و محصولاتی را که در داخل امکان تولید آن هست را از خارج وارد نکنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۶ خرداد

به گزارش ایرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سه ماهواره جدید برای ارسال به فضا در دست ساخت قرار گرفته است.
محمدجواد آذری جهرمی روز سه‌شنبه در حاشیه نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان مازندران در ساری در گفت و گو با خبرنگاران داخلی و خارجی افزود: صرف نظر از شکست یا موفقیت در ارسال ماهواره به فضا، جمهوری اسلامی ایران توانست نام خود را در بین ۱۱ کشور جهان در ساخت و ارسال ماهواره به فضا ثبت کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۶ خرداد

به گزارش ایران، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت که اگر اقدام موثری در زمینه مصرف برق واحدهای استخراج بیت‌ کوین صورت نگیرد این امر به شدت برای صنعت برق مشکل‌ساز خواهد شد و ممکن است مجبور به اعمال تعرفه برق صادراتی برای استخراج‌کنندگان شویم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۶ خرداد

به گزارش ایرنا، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: ۲۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات سال گذشته به واحدها و شرکت‌های دانش بنیان توسط بانک‌ها و صندوق توسعه ملی پرداخت شد.
سورنا ستاری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از چهار واحد صنعتی دانش بنیان در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: مناسب بودن شرایط و وضعیت محیط کسب و کار می تواند اقتصاد دانش بنیان را زنده نگه دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۶ خرداد

وزیر ارتباطات با بیان اینکه به‌طور میانگین روزانه ۲۰ روستا به اینترنت متصل شده‌اند، گفت: وزارت ارتباطات از ۴ هزار میلیارد تومان بودجه مصوب در سال ۹۷، تنها ۱۵۰۰ میلیارد تومان را دریافت کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۶ خرداد

به گزارش ایسنا، وزیر ارتباطات با اشاره به اقدامات وزارت ارتباطات در رابطه با تحقق اهداف و وظایف وزارتخانه در رابطه با بند پ ماده ۳ قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات بیان کرد: تاکنون حدود ۱۵ هزار خانه بهداشت روستایی به همراه بهیاری‌ها و بخشداری‌های روستاها به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۶ خرداد

به گزارش ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای نمایندگان در جریان سوال محمود نگهبان سلامی در خصوص علت عدم تحقق موارد مندرج در بند (ت) ماده ۳ قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری قانع نشدند.

ادامه مطلب