محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۷ خرداد

شرکت مخابرات ایران برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ به ازای هر سهم ۳۰ تومان سود تقسیم کرد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران این میزان سود را براساس ۱۷۹۱ میلیارد تومان سود حاصله شرکت اصلی تقسیم کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۶ خرداد

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران اگرچه قرار بوده پنج میلیون پورت VDSL به مشتریان واگذار شود، اما تا زمانی که منابع لازم وجود نداشته باشد، توسعه هم به سختی انجام می‌شود و از این رو، حاکمیت باید شرکتی را که مهمترین شرکت حوزه ارتباطات در کشور است، حمایت کند تا توسعه‌های لازم با توجه به نیازهای روزمره مشتریان انجام شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۶ خرداد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مدیران عامل ایرانسل و بانک پارسیان، روز سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، در محل ساختمان مرکزی بانک پارسیان، دیدار کردند.
در این نشست، بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و مهندس حبیب فرجام قائم‌مقام معاون مالی ایرانسل و نیز دکتر کوروش پرویزیان مدیرعامل و مهندس عباس خسروانی معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک پارسیان، دکتر حمید توفیقی مدیرعامل گروه داده‌پردازی پارسیان و مهندس احمد جعفری مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان حضور داشتند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱۵ خرداد

رئیس شورای عالی تمبر از تصویب انتشار تمبر نکوداشت واکسن ایرانی کرونا خبر داد.
به گزارش وزارت ارتباطات، سیدجمال هادیان با بیان اینکه شورای عالی تمبر انتشار ۳۲ قطعه تمبر نکوداشت ملی را به تصویب رساند گفت: در مسیر تحقق رویکرد نوین شورای عالی تمبر و به منظور معرفی تدریجی ظرفیت‌های تاریخی، میراثی، فرهنگی هنری، طبیعی و مشاهیر کشور، طراحی و تصویب ظرفیت‌های مغفول مانده در شورای تمبر سرعت گرفته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۴ خرداد

به گفته دبیر کمیسیون رمزارز و بلاک‌چین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، مسئولان با بهانه‌تراشی‌های مختلف از توسعه رمزارزها در کشور جلوگیری می‌کنند و از سوی دیگر، دستورات و تصمیمات آنی مسئولان مبنی بر برخورد قهری با این حوزه منجر به عدم اعتماد مردم به پلتفرم‌های داخلی و نهایتا خروج سرمایه از کشور می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۳ خرداد

نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از آغاز ثبت‌نام متقاضیان برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۲۶ خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، ثبت نام در نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک؛ الکامپ از صبح امروز، چهارشنبه ۱۲ خردادماه از طریق سایت این نمایشگاه آغاز شد و تا پایان خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۳ خرداد

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد: عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، تاخیر در نصب و راه‌اندازی، عدم جمع‌آوری سرویس و ارائه خدمات پشتیبانی نامطلوب از شکایات پر تکرار کاربران سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) در مورد شرکتهای ارتباطات ثابت (FCP) است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۳ خرداد

رئیس کل گمرک ایران گفت: امکان واردات ماینرها از مبادی رسمی کشور وجود ندارد و قطعات ماینر در داخل کشور سر هم می‌شود.
میراشرفی، رئیس کل گمرک در خصوص واردات ماینرها به کشور در گفتگویی با صدا و سیما گفت: واردات انواع استخراج کننده ارزهای دیجیتال به کشور ممنوع است؛ کالایی تحت عنوان ماینر در ردیف تعرفه های اچ اس نداریم و HS کدی هم برای آن تعریف نشده است.

ادامه مطلب