محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ بهمن

آذری جهرمی، با بیان این‌که در سرعت و کیفیت ارتباطات به نسبت کشورهای منطقه در وضعیت مطلوبی قرار داریم، تصریح کرد: از ابتدای فعالیت در تولید اپلیکیشن موبایل تا سال ۱۳۹۷ بیش از ۲۵۰ هزار اپلیکیشن موبایل ایرانی تولید و روانه بازار شده است.
وی با بیان این‌که نرخ رشد ترافیک داخلی تا پایان آذرماه ۳۱۷ درصد بود اضافه کرد: در حال حاضر مجموع ترافیک داخلی کشور ۱۰۰۰ گیگابیت بر ثانیه است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ بهمن

محمد جواد آذری جهرمی در شورای اداری سمنان و آئین افتتاح همزمان چندین پروژه، با انتقاد از سیاست‌گذاری‌ها و رویکردهای نامعقول درباره فضای مجازی و رسانه‌های نوین اظهار کرد: نباید عرصه را بیش از این خالی کنیم، باید اجازه دهیم جوان‌ها با استفاده از همین فضا پاسخ دشمنی‌های دشمنان نظام را بدهند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ بهمن

به گزارش فارس، مدیرکل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری در پاسخ به ابهام برخی مشترکان در صحت محاسبه اینترنت نیم‌بها توسط اپراتورها، توضیح داد: برخی سایت‌ها علیرغم میزبانی داخلی واجد شرایط استفاده از تخفیف ترافیک نیم‌بها نیستند.
برخی کاربران فارس در بخش فارس من موضوعی با عنوان «محاسبه صحیح اینترنت نیم بها توسط اپراتورهای داخلی» را مطرح کرده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۹ بهمن

به گزارش دیجیاتو، ناوگان حمل و نقل اینترنتی اسنپ همچنان در حال گسترش کار خود است و خبر می‌دهد که از امروز فعالیت خود را در سه شهر خوی، ایلام و بجنورد شروع خواهد کرد.
اینطور که اسنپ اعلام کرده‌است، این سامانه حمل‌ و نقل هوشمند از امروز حاضر است تا خدمات خود را به شهروندان این سه شهر ارائه کند. به این ترتیب با اضافه شدن بجنورد در استان خراسان شمالی و ایلام تعداد استان‌های فعال این سامانه به ۲۸ رسیده است و حالا این سامانه هوشمند حمل‌و‌نقل در ۸۹ شهر بزرگ و کوچک خدمت‌رسانی می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۹ بهمن

به گزارش بورس آنلاین به نقل از بورس‌پرس، سعید جهانشاهلو درخصوص ارزیابی وضعیت فعلی و آتی اپلیکیشن آپ به عنوان پرکابردترین اپلیکیشن پرداخت گفت: بعد از سال ۹۳ استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند و ارتباط با دنیای اینترنت در ایران رشد بسیار سریعی داشته و شرکت آسان پرداخت با علم به این موضوع اپلیکیشن آپ را به عنوان راه حلی سریع برای افرادی که قصد استفاده از تلفن همراه برای انجام خدمات پرداخت دارند به بازار معرفی کرد.
وی افزود: زمان‌بندی مناسب معرفی آپ، سادگی و کارایی بالا و بازاریابی موثر باعث شد تبدیل به محبوب‌ترین اپلیکیشن پرداخت شود. در حال حاضر تعداد کاربران فعال آپ بیش از ۱۸ میلیون است. در سال‌های گذشته خدماتی همچون خرید شارژ، پرداخت قبوض خدماتی و مخابراتی و شارژ اینترنت به آپ ارائه شده و در کنار آن‌ها خدمات دیگری همچون کارت به کارت، مانده‌گیری یا استعلام موجودی حساب، خرید انواع بیمه، نیکوکاری و ... نیز در اختیار عموم قرار گرفته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۹ بهمن

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مشهد سفر کرده است در راستای حمایت از پیام‌رسان های داخلی از فعالیت‌های پیام‌رسان گپ بازدید، و از روند رو به رشد منطقی این پیام رسان ابراز رضایت کرد.
به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، محمد جواد آذری جهرمی امروز در جریان سفر به مشهد در راستای حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی از پیام رسان «گپ» بازدید کرد و در جریان آخرین تحولات و اقدامات این پیام‌رسان برای جذب مخاطب بیشتر قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۹ بهمن

به گزارش دنیای اقتصاد، فوتبال ایران همواره در بخش بلیت‌فروشی یکی از ضعیف‌ترین ساختارها را داشته و این پروسه همیشه باحواشی مختلفی همراه بوده است. نبود سازوکار درست در این بخش باعث شده که بنا به آمار‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ ایران در زمینه درآمد از این محل در رده دهم آسیا قرار بگیرد و این در شرایطی است که بلیت‌فروشی جزو معدود درآمدهای باشگاهی در ایران است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۹ بهمن

به گزارش راه پرداخت، مراسم افتتاح مرکز نوآوری بانک رفاه روز گذشته ۱۶ بهمن‌ماه در ساختمان این مرکز در منطقه طرشت، برگزار شد. در این مراسم، هادی ویسی با حکم مدیرعامل بانک رفاه به عنوان سرپرست مرکز نوآوری بانک رفاه منصوب شد.

ادامه مطلب