محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۲ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، در حالی که نزدیک به ۶ سال از ظهور نئوبانک‌ها و رقابت آنها با بانک‌های سنتی می‌گذرد، استقبال از آن در جهان رفته رفته بیشتر شده و احتمالا در سال‌های آینده بخش مهمی از سیستم بانکداری را به خود اختصاص می‌دهند. در ایران هم حالا «بلوبانک» پس از گذشته چند ماه از فعالیت رسمی قصد دارد نسخه عمومی خود را منتشر کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۲ خرداد

به گزارش پیوست، دستورالعمل جدید اجرایی تاسیس فعالیت و نظارت بر صرافی‌ها، هر گونه عملیات صرافی در بسترهای معاملات برخط داخلی و استفاده از رمزارزهای استخراج شده داخلی برای واردات را صرفا براساس ضوابط ابلاغی بانک مرکزی قابل انجام دانسته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۲ خرداد

به گزارش مهر، شرکتهای دانش بنیان به دنبال بومی سازی اقلام «های تک» برقی از جمله «درایو اتوبوس» و «موتور الکتریکی»، «مجموعه باتری پک»، «کانورترهای دی سی»، «شارژر»، «ماژولهای اتوبوس» موفق شدند نمونه VP اتوبوس برقی را به تولید برسانند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۱ خرداد

به گزارش پیوست، هیات تخصصی دیوان عدالت اداری موضوع دریافت عوارض از تاکسی‌های اینترنتی را موضوعی قابل بررسی در هیات عمومی و قابل ابطال تشخیص داد.
طبق نظر هیات تخصصی دیوان عدالت اداری دریافت عوارض از تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است و این نظر برای بررسی در هیات عمومی دیوان عدالت اداری ارسال شده است. درصورت رای دیوان عدالت اداری این مصوبه لغو می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۱ خرداد

مدیرکل دفتر واردات گمرک ایران اعلام کرد برای تمامی موبایل‌واره‌های وارداتی مسافری شامل تبلت و ساعت هوشمند دارای سیم‌کارت مانند طرح رجیستری گوشی تلفن همراه برای دریافت عوارض گمرکی و ثبت شناسه دستگاه اقدام شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۰ خرداد

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پایان دوره پنج ساله اجرای طرح حمایت از تولید گوشی داخلی با تولید ۱۴ میلیون دستگاه تلفن همراه، ۴۳ هزار شغل پایدار مستقیم و غیرمستقیم و بیش از یک میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی همراه خواهد شد.
«ستار هاشمی» امروز (یکشنبه آخرین وضعیت فراخوانی که برای حمایت از تولید گوشی هوشمند انجام شده است را تشریح کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۰ خرداد

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه پست بانک، گفت: همکاری شرکت ملی پست و بانک‌ها در ارائه خدمت به مشتریان، جایگاه واقعی پست را در اقتصاد ملی تحقق می‌بخشد.
به گزارش شرکت ملی پست، «رمضانعلی سبحانی‌فر» در آیین انعقاد تفاهم‌نامه پست و پست بانک، شبکه پستی کشور را دارای ظرفیت‌هایی بی‌شمار برای ارائه خدمات اجرایی به نیابت از بانک‌ها در سراسر کشور برشمرد.

ادامه مطلب