محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۹ خرداد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از راه‌اندازی نخستین مرکز تبادل داده (IXP) بین‌المللی ایران در منطقه ویژه اقتصادی پیام خبر داد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، محمدجواد آذری جهرمی با اعلام این خبر در توئیتی نوشت: این مرکز آماده ورود به مدار فعالیت شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۸ خرداد

به گزارش مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نادر صابری وند ضمن بیان این مطلب و با اشاره به اینکه رقابت در فضای دوستانه و مناسب می تواند به ارایه خدمات مطلوب در جامعه منجر شود، گفت: نقطه مشترک ما با اپراتور ها مصوبات ابلاغی از سوی رگولاتوری است و باید برای اجرای درست مصوبات ارتباط خوبی با این نهاد و FCPها وجود داشته باشد تا توجیه وتفسیری دقیقی از مصوبات حاصل شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۷ خرداد

معاون مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از راه‌اندازی آزمایشگاه اینترنت اشیاء به کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت همراه اول در ناحیه اینترنت اشیاء پارک علم و فناوری دانشگاه تهران خبر داد و گفت: در این آزمایشگاه دغدغه فنی برای کسانی که قصد کار بر روی اینترنت اشیاء را دارند، از میان می‌رود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۶ خرداد

جیرینگ با توسن و کرانه از شرکت‌های تاکسیرانی کیش تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
در مسیر توسعه سرویس جدید پرداخت شهری، عصر روز سه‌شنبه ۴ خردادماه، شرکت‌های تاکسیرانی توسن و کرانه و شرکت جیرینگ در جزیره کیش تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند و جزیره کیش زادگاه شرکت جیرینگ به‌عنوان نقطه شروع این سرویس جدید انتخاب شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۶ خرداد

رگولاتوری در حالی مزایده واگذاری باند فرکانسی ۲۳۰۰ به اپراتورهای همراه را برگزار می‌کند که این اپراتورها علی‌رغم استقبال اولیه، مشکلاتی برای دریافت فرکانس و ارائه سرویس روی این باند دارند. مشکلاتی که بخش عمده آنها نه فنی که اقتصادی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۶ خرداد

وزیر ارتباطات در حکمی امیر ناظمی را به عنوان مجری پروژه توسعه خدمات دولت الکترونیکی در راستای اهداف توسعه ای شبکه ملی اطلاعات منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، بر اساس حکمی که توسط محمدجواد آذری جهرمی صادر شده است، امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران به عنوان مجری پروژه «توسعه خدمات دولت الکترونیک، محتوا و کسب و کارهای دیجیتال بر بستر شبکه ملی اطلاعات با استفاده از ظرفیت سازمان‌های توسعه‌ای و با مشارکت حداکثری بخش غیردولتی» منصوب شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۴ خرداد

به گزارش پیوست، وای فای شهر تهران به دلیل عدم استقبال شرکت‌های ارتباطات ثابت (FCP) از راه‌اندازی این سرویس فعلا از دستور کار خارج شد.
محمد فرجود، رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در نشست خبری شهردار تهران با اعلام این خبر گفت: «تا کنون دوبار مزایده ارائه سرویس وای‌فای شهری از سوی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران برگزار شد؛ اما هیچکدام از شرکت‌های FCP در این مزایده شرکت نکردند.»

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۴ خرداد

وزیر آموزش و پرورش گفت: خانواده‌ها امسال برای دریافت کارنامه نیازی به حضور در مدرسه ندارند و می‌توانند از طریق سامانه "پادا" به نشانی pada.medu.ir کارنامه فرزند خود را دریافت کنند.
محسن حاجی میرزایی در مصاحبه با صدا و سیما افزود: آزمایش این سامانه برای دریافت کارنامه قبلا انجام شده است و سامانه آمادگی لازم را برای ارایه کارنامه به اولیای دانش آموزان دارد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند