محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۸ ارديبهشت

شرکت ارتباطات زیرساخت با صدور اطلاعیه‌ای از دستگاه‌های اجرایی و عرضه‌کنندگان خدمات عمومی و سفارتخانه‌ها و نهادها دعوت کرد در صورت وجود هرگونه اختلال در ارتباطات خود، موضوع را از طریق ارسال ایمیل، به این شرکت اعلام کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در چند سال اخیر سهم زبان فارسی در وب با افزایش دو برابری به ۱.۸ درصد رسیده است، گفت: در تحولی که در دنیا ناشی از اتصال اشیا به هم در حال رخ دادن است موضوع زبان کنار گذاشته می‌شود که برای اینکه عقب نمانیم باید ابزار ترویج زبان فارسی را توسعه دهیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از دلایل مخالفت دولت با فیلترینگ این است که اگر برخی از اپلیکیشین‌ها اثر مخربی داشته باشند، در کنار آن استفاده و فراگیر شدن فیلترشکن‌ها هم اثرات مخرب امنیتی زیادی دارند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین بهره‌برداری از مرکز عملیات شبکه‌ی شرکت مخابرات ایران گفت: «در حوزه‌ی خدمات ارتباطی هیچ چیز جایگاه شبکه‌ی ثابت را در دنیا نمی‌گیرد.»
جواد جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در آیین بهره‌برداری از مرکز عملیات شبکه‌ی شرکت مخابرات ایران ضمن قدردانی از تلاش همه‌ی دست اندرکاران اجرای این مرکز گفت:« دنیا با سرعت زیادی در حال رشد است و در یک دنیای به هم پیوسته نیازهای مردم همواره به روزرسانی می‌شود و در این فضایی که هر روز قضاوت و بازخواست می‌شویم، اصل مهم ارائه‌ی درست خدمات و محصولات است.»

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: میزان پایداری شبکه‌ی اپراتورهای تلفن همراه پس از قطعی ناگهانی برق پایین‌تر از حد استاندارد است و اپراتورها موظف هستند طی سه ماه آینده این مشکل را رفع کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت

سال گذشته بود که Sirin Lab رویداد جمع‌آوری هزینه برای ساخت چیزی که "اولین گوشی هوشمند بلاک چین جهان" نامیده می‌شود، برگزار کرد. این گوشی که به خاطر توسعه‌ دهنده‌ی اخیر بیت کوین، Hal Finney، نام Finney برای آن انتخاب شده، انتظار می‌رود در سال جاری به بازار عرضه شود. و هنگامیکه زمان آن برسد، احتمالا شامل مجموعه‌ای از قابلیت‌ها خواهد بود که فرد از یک گوشی هوشمند پرچمدار انتظار دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به توسعه‌ی گذرگاه‌های شبکه‌ی بین‌الملل از یک نقطه به ۷ مرکز، گفت : نتیجه‌ی این توسعه پایداری شبکه، دسترسی بیشتر و بهبود پدافندی است.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه امروز در دنیا خلاقیت مرز ندارد و جوانان می‌توانند محصولاتی تولید کنند که در همه‌ی دنیا در دسترس باشد، گفت: از دو سال و نیم پیش حرکتی را آغاز کردیم تا از گذرگاه‌های بین‌المللی ایران تمرکززدایی کنیم چراکه تمام ترافیک بین‌الملل کشور از طریق تهران عبور می‌کرد که از نظر فنی باعث افت کیفیت و افزایش هزینه‌ها می‌شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

معاون وزیر اقتصاد از راه‌اندازی پیشخوان مجوزهای کشور خبر داد و گفت: نماد اعتماد الکترونیکی قانونی نیست.
حسین میرشجاعیان در نشست بررسی موانع کسب و کار در بخش استارتاپ‌ها اظهارداشت: هیات مقررات زدایی ابزاری مناسب برای بهبود محیط کسب و کار محسوب می‌شود که به ریاست وزیر اقتصاد و با حضور دو نماینده‌ی مجلس، روسای اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون و سه نماینده‌ از دیوان محاسبات، بازرسی و دادستانی تشکیل شده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند