محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ آذر

به گزارش ایلنا، نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در مراسم افتتاحیه‌ی نخستین دوره‌ی کنفرانس تحقیقات گفت: این موضوع که صنعت بازی‌های رایانه‌ای به مرحله‌ای از بلوغ رسیده است که به فاز پژوهشی وارد شده را باید به فال نیک گرفت و این موضوع نشان از عمیق شدن و ساخت یافتگی این صنعت است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ آذر

بر اساس دستور دادستانی کل کشور، تمامی سرویس‌های اینترنتی حمل‌ونقل از تاریخ ۳۰ آبان موظف به منع استفاده از مسیریاب ویز (Waze) شدند. سامانه‌ی هوشمند حمل‌ونقل اسنپ توضیحات ذیل را در این خصوص ارائه کرده است.
دستگاه قضایی کشور کلیه‌ی سرویس‌های اینترنتی حمل‌ونقل را موظف کرده است از ساعت ۲۴ روز ۳۰ آبان ارائه‌ی خدمات به رانندگانی که در سفرهای خود از مسیریاب ویز استفاده می‌کنند خودداری نمایند و این دستور شامل همه‌ی سرویس‌های اینترنتی درخواست خودرو می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ آذر

به گزارش ایلنا، شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرم یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب و پرطرفدار در سراسر دنیا است که تعداد زیادی کاربر دارد و به صورت روزانه میلیاردها عکس و فیلم در آن به اشتراک گذاشته می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ آذر

با وجود ابلاغ شرایط واردات گوشی موبایل مسافری توسط گمرک که می‌گوید ورود صرفا یک دستگاه موبایل با پرداخت حقوق گمرکی و دو برابر سود بازرگانی و عوارض مجاز است، فعلا به جز آیفون x ورود مسافری هیچ مدل گوشی دیگری ممنوع نیست.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ آذر

گمرک ایران از افزایش ۸۹ درصدی واردات گوشی تلفن همراه به کشور خبر داد. به گزارش فارس، به نقل از گمرک ایران، واردات گوشی تلفن همراه با افزایش 89 درصدی در سال جاری به یک میلیون و 362 هزار دستگاه رسید و تشریفات گمرکی این تعداد گوشی به صورت هوشمند و الکترونیک به کمک سامانه جامع گمرکی انجام شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ آذر

رئیس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۷ هزار کانال تلگرامی در سایت وزارت ارشاد ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: هر کانالی که امنیت اقتصادی و آبروی افراد را مختل کند، از طریق قوه‌ی قضائیه و پلیس فتا مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ آذر

با تصویب تعرفه ی سرویس‌های غیرحجمی اینترنت ثابت توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه‌های جدید نیز اعلام شده که خدمات پرسرعت ثابت ADSL از ماهانه ۵۱۲ کیلوبیت‌ برثانیه تا ۵۰ مگابیت‌برثانیه در VDSL و فیبر را شامل می‌شود.

ادامه مطلب