محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۵ آبان

شرکت مخابرات ایران درحالی طی ماه های گذشته سال جاری به تدریج با کاهش درآمد از محل ارایه خدمات تلفن ثابت مواجه شده است که در همین حال درآمدهای آن از محل ارایه خدمات اینترنت پرسرعت افزایش چشمگیری یافته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۴ آبان

عضو ناظر مجلس در شورای اجرایی فناوری اطلاعات گفت که به دلیل انتقاد از رئیس جمهور از حضور در جلسات این شورا منع شده است.
به نقل از خانه ملت، معصومه پاشایی بهرام عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و عضو ناظر مجلس در شورای اجرایی فناوری اطلاعات درباره حذف از حضور در جلسات این شورا به دلیل تذکر به رئیس جمهور در خصوص اولویت‌های این حوزه توضیح داد و گفت: دستورکار جلسه گذشته شورای اجرایی فناوری اطلاعات به جای تمرکز بر اقتصاد، یکپارچه‌سازی سامانه‌های اقتصادی، مکلف کردن گمرک به شفافیت و بارگذاری داده‌ها در سامانه تجارت در شرایط کنونی، مسائل غیر اولویت‌دار بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۴ آبان

به گزارش پیوست، سازمان نظام صفی رایا‌نه‌ای در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که هر فرد حاضر در یکی از شاخه شرکت‌ها، فروشگاه‌ها یا مشاوران تنها در دو دوره متوالی می‌تواند به عضویت هیأت مدیره انتخاب شود و تغییر شاخه یا تأسیس شرکت در استانی دیگر موجب انتخاب او در هیات مدیره برای بار سوم به صورت پیوسته نمی‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۴ آبان

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: به دنبال راه اندازی سرویس ویژه هوایی برای ارسال مرسولات پستی در عرض ۲۴ ساعت به نقاط مختلف کشور هستیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۴ آبان

در پی انتشار تصویری از دانش آموزان منطقه بلوکات رودبار آذری جهرمی وزیر ارتباطات با مدیرکل ارتباطات گیلان تماس و خواستار حضور میدانی و حل مشکل اینترنت این منطقه شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۳ آبان

تصویب‌نامه موضوع تعیین تکلیف تجهیزات استخراج رمز ارز موجود با تصمیم هیئت وزیران در کشور اصلاح شد.
به نقل از «پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیئت دولت»، هیئت وزیران به پیشنهاد مشترک وزارت نیرو و بانک مرکزی، تصویب‌نامه موضوع تعیین تکلیف تجهیزات استخراج رمز ارز موجود در کشور را اصلاح کرد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند